Ga naar inhoud

Top 3 Grafische kaarten


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:bcf1882ccc="Bockempiep"]Ow ja goeiemorge, ik ben net uit m'n bed :oops:[/quote:bcf1882ccc] Ook goeiemorgen. ik ben ook nog maaar 2 uur wakker of zo hoor :P Hoe dan ook kan je al voor 399 EUro een Radeon 9700 Pro op de kop tikken als je dan bedenkt dat dit de snelste kaart van dit moment is dan vind ik dat erg goedkoop. toen de TI 4600 net uit kwam mog je blij zijn als je hem voor 500 Euro kon kopen.
Link naar reactie
[quote:838b9b4412="Red Dragon"]dan zou ik rap me hardware elders halen.. lang leve pricewatch en internet bankieren.[/quote:838b9b4412] Lang leven Pricewatch en onder Rembours bestellen (overmaken doe ik alleen bij winkels welke ik zeker weet dat ik kan vertrouwen, 1 winkel dus maar ;) ) [edit]Oh nee, shop.cdfreaks.com ook altijd[/edit]
Link naar reactie
Ik heb tot nu toe nog maar twee keer iets via internet gekocht. Eerste keer was onder rembours. Tweede keer gewoon meteen eerst overgemaakt, want dat is meestal (en toen dus ook) goedkoper :D Geen problemen mee gehad. Ik vond het wel stoer, met een paar klikjes zorg je ervoor dat je een paar dagen later een pakketje bezorgt krijgt :D
Link naar reactie
[quote:7d329e7391="Red Dragon"]Ik haat OT, ik weet niet wat me bezield vandaag.. ben doorgedraaid denk ik.. maar goed. [/quote:7d329e7391] Waarom grijpt Slashhead nou niet in? Ik vindt nu echt dat Red Dragon voor minimaal 3 uur verbannen moet worden? Was zeker gezellig op die mdgo dat je zo ot gaat?
Link naar reactie
[quote:e6800ca73e="Bockempiep"]Ok maar waar kun je nou het beste je hardware bestellen op internet? Iemand een goeie ervaring met een bepaalde site? Maar dan wel een europese site want als je het uit de US moet laten komen betaal je nog extra, of niet? :)[/quote:e6800ca73e] Gewoon kijken op www.tweakers.net/pricewatch allemaal nederlandse webshops (ook duitse en belgische dacht ik) waar je online kan bestellen, ervaringen van deze winkels zijn door de gebruikers daar ook gepost.
Link naar reactie
Mmja, euhhh...... ik denk toch maar een Leadtek GF4 ti4200 128MB, want die is de helft goedkoper en dan koop ik over een half jaar wel een NV40 of R350 of zo... Dat lijkt me de beste oplossing :) Bij Wintelco bestellen dan maar? Dan stel ik Red Dragon aansprakkelijk HAHAHA (gemeene lach) :lol:
Link naar reactie
Je moet zelf weten waar je besteld. ik kan wel wintelco gaan roepen maar dan is het inees SPAM dus ben ik daar voorzichtig mee. Het is wel een goeie zaak. Kajutsa van dit forum heeft zijn Ti 4200 er ook vandaan. de ti 4200 is een prima kaart en Qua prijs/kwaliteits verhouding helemaal top natuurlijk. NV40 over een half jaar is wel heel erg rooskleurig, maak daar maar 2004 van
Link naar reactie
Je kan ook nog voor de POV ti128XP gaan een TI-4200 op TI-4600 snelheden. Loopt standaard op 250/550 maar wordt gegarandeerd door POV op 310/650 :) Bij [url=http://www.eynstein.nl/a/2300.html]eynstein[/url] deden ze altijd een modificatie op die kaart zodat de 2D nog beter werd, staat niet meer op de site, maar je kan het natuurlijk altijd ff vragen. Is dus 254 euro bij eynstein
Link naar reactie
[quote:b2ec14256e="hjs"]Je kan ook nog voor de POV ti128XP gaan een TI-4200 op TI-4600 snelheden. Loopt standaard op 250/550 maar wordt gegarandeerd door POV op 310/650 :) Bij [url=http://www.eynstein.nl/a/2300.html]eynstein[/url] deden ze altijd een modificatie op die kaart zodat de 2D nog beter werd, staat niet meer op de site, maar je kan het natuurlijk altijd ff vragen. Is dus 254 euro bij eynstein[/quote:b2ec14256e] SPAM!!!!! ;) nee zonder gekheid. dat is ook een erg goeie keuze. goedkoop, snel en prima in orde.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...