Ga naar inhoud

Bijt hier uw tanden eens op stuk....


Aanbevolen berichten

Okee, kenners en newbee's, ik weet het helemaal niet meer. :cry: :oops: In het kort: P-III 650MHz 256Mb SDRAM (was eerst 128MB) Radeon 8500LE 64MB (was 3Dfx Voodoo 3 3000) Crative Labs Soundblaster Live! Value AOPEN CD-ROM Philips CD-RW, die ik als ROM gebruik. Voor de Radeon 8500LE de Cataclist 02.3 drivers incl. control panel gedownload en geinstalleerd. GTA-III KRIJG IK MET GEEN MOGELIJKHEID AAN DE PRAAT!!! :evil: Voordat ik de Cata 02.3 installeerde, kreeg ik wel iets maar niet echt werkbaar. (topic zeeeer mistige performance). Nu zie ik alleen het Rockstar logo, waarna de harde schijf even een opleving maakt en daarna ermee kapt (met het spel dus, hij loopt niet vast of zo.) RECAP: radeon met originele drivers start het spel, maar zeeeer mistig, en het spel is nogal sto-sto-stotterend (met 256MB??????).... Radeon met Cata 02.3 drivers start het spel niet eens :roll: WIE-O-WIE-O-WIE????? In ieder geval al dank aan Red Dragon die me al een heel stuk op weg had geholpen...
Link naar reactie
Je kan proberen de drivers volledig te verwijderen dus in software modus van het configuratie scherm. probeer daarna de Catalist 2.2 (www.rage3d.com) of de catalist 2.3 nog een keer te instaleren probeer nog een keer GTA3 opnieuw te instaleren. Als je WIndows XP heb probeer dan Service Pack 1 te instaleren de WinXP bug waar Gerben het over heeft geld alleen voor de GeForce kaarten. je pc zelf is goed genoeg voor dit spel, 256mb is ook genoeg.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...