Ga naar inhoud

19 inch scherm


Aanbevolen berichten

Ik heb bij mijn pc boer de keuze tussen de volgende schermen LiYama Ls902Ut 0.26 vision master1541 LiYama Ma901U 0.25 diamondtron visionmaster pro 542 LG 900B studioworks Lg E900B Flatron Spijtig genoeg kan ik ze daar niet in werking zien. :x Heeft er iemand erg goede of erg slechte evaringen met een van deze schermen?
Link naar reactie
[quote:81e76e9a7e="AswinW"]budget of niet.. koop die 454 !! Je hebt er zoveel meer plezier van als de andere series... Aswin[/quote:81e76e9a7e] Dat antwoord begrijp ik niet (c.q. kan ik niet bevestigen) een vriend van me heeft de 454, als ik de flatron 995FT Plus ernaast zet, kan ik niet zeggen dat ik het beeld van de 454 mooier vind. integendeel.... (ze doen echter niet veel voor elkaar onder..)
Link naar reactie
Ik heb de LG995FT ook gezien. dat is idd ook een mooi scherm, persoonlijk vind ik LG en Iiyama allebei erg goed. vooral de laatst 2 schermen van hun de 995FT en de VMP 454. maar dat is allemaal boven het budget van de koper. ik hoor dat Soepkip nogal ethousiast is over de iiyama VMP 452 mischien is dat wat. zoek met www.google.nl anders eens naar reviews van deze modelen. ik ben het echter wel met Ochem@n eens dat je het beste een monitor kan kopen die je werkend gezien heb
Link naar reactie
[size=9:dd22e26c6f]IK HEB HET ANTWOORD VAN SOEPKIP IN EEN ANDERE DRAAD GEVONDEN EN BEN VANDAAG NAAR DE PC BOER GEWEEST; iNDERDAAD SPOEPKIP DE VISIONMASTER 452PRO IS EEN PRIMA SCHERM STUKKEN BETER DAN MIJN COMPAC V700 EN NEEMT OOK NOG MINDER PLAATS IN :) :) :) BEDANKT IEDEREEN VAN HET FORUM[/size:dd22e26c6f]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...