Ga naar inhoud

Welke videokaart voor rond de E 100,-


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een 3d FX Banshee met 16 Mb geheugen. Ik wil nu einderlijk wel eens een betere kaart met tv-out. Ik vind 2d en tv-out kwaliteit belangrijker dan 3d prestaties, maar het moet nog wel goed mee kunnen komen. ik wil er ook wel weer even mee vooruit kunnen. Als iemand evt nog een goed 2ehands aanbot heeft staa ik daar ook voor open.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Club3d is geen X merk, hercules had bij de Radeon 8500 het geintje geflikt maar een ramdac te plaatsen waar alle overige merken wel 2 ramdacs hadden. 64 mb is meer dan genoeg voor de Radeon, van de extra 64mb kan hij toch niet profiteren doordat de kaart niet voldoende data doorvoer kan leveren. En de prijzen halen we van de pricewatch op tweakers.net (maar dat had red dragon zelf ook al aangegeven, ik weet het lezen is moeilijk) We zouden het op prijs stellen als je wat vriendelijker communiceert hier.
Link naar reactie
[quote:0c36d4e864="igg"]Rond die prijs heb je ook een Xabre, superstrakke 2D (ook over 2 monitoren) en een perfecte tv-out....[/quote:0c36d4e864] Ja, over die kaart horen we zo weinig. Komt ook omdat de levering in nederland niet echt super is dacht ik. Ik zie die kaart nergens :-? De Xabre heeft BTW een blurry 3D beeld, er was al eens een vergelijking gepost tussen de beelden van een Xabre en een GF3
Link naar reactie
[quote:048ac980ab="Brainboy"]Red Dragon waar koop jij dat kaartje dan zo goedkoop (105) euro dat zal dan wel een 64 mb zijn en dat een of ander X merk ik heb er een gezien van hercules 128 mb voor 125 euro en dat is zekerweten een goede kaart[/quote:048ac980ab] wat dacht je van hier? http://www.tweakers.net/pricewatch/36370 ok het is een 64mb kaart en maar hij is prima en snel zat en past bijna in het gevraagde Budget. van onder de 100 Euro.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...