Ga naar inhoud

Geforce 4400Ti of 4600Ti


Aanbevolen berichten

Zo te lezen hoeven we dan geen verder advies meer te geven want je bent er al uit,. Een Asus ti 4400. extra geld voor de ti 4600 loont niet. //Ochem@n Tegen de tijd dat je echt van plan betn een moederbord te kopen willen we je graag helpen met je keuze. Er is overigens nog 1 merk wat echt aan de top staat en dat is ABIT, heel erg goed en helaas ook erg deur. als geld geen rol speelt moet je zeker voor Abit gaan. Anders moet je voor een Epox, Shuttle, Asus of GigaByte plankje gaan. allemaal goeie merken weet ik uit ervaring. MSI ben ik niet zo over te spreken, veel negatieve ervaring.
Link naar reactie
[quote:f5b28259d2]Zo te lezen hoeven we dan geen verder advies meer te geven want je bent er al uit,. Een Asus ti 4400. extra geld voor de ti 4600 loont niet. [/quote:f5b28259d2] Jwel red dragon ik wist het merk wel dat ik wilde gaan kopen maar ik wist dus nog niet of ik de 4400 of 4600 zou nemen, daarbij heb ik jullie hulp voor zover ik die nog niet heb gehad wel degelijk nodig. Greetz :lol:
Link naar reactie
[quote:adc7ae4010="Red Dragon"]Zo te lezen hoeven we dan geen verder advies meer te geven want je bent er al uit,. Een Asus ti 4400. extra geld voor de ti 4600 loont niet. //Ochem@n Tegen de tijd dat je echt van plan betn een moederbord te kopen willen we je graag helpen met je keuze. Er is overigens nog 1 merk wat echt aan de top staat en dat is ABIT, heel erg goed en helaas ook erg deur. als geld geen rol speelt moet je zeker voor Abit gaan. Anders moet je voor een Epox, Shuttle, Asus of GigaByte plankje gaan. allemaal goeie merken weet ik uit ervaring. MSI ben ik niet zo over te spreken, veel negatieve ervaring.[/quote:adc7ae4010] Ben ik niet met je eens dat abit beter is als de rest, en ze gaan alleen maar slechter worden in de toekomst, ze draaien volgens mij niet zo goed en gaan produktie uitbesteden en naar china overbrengen. Abit lees ik regelmatig van dat het kromme borden zijn en dat die pilaren (hoe heet dat nu) op het moederbord lekken. Geef mij maar een relatief onbekend merk dat goed uit een paar reviews komt, die doen nog stinkend hun best om groot te worden.
Link naar reactie
je bedoeld Elco's die lekken Ik heb zelf niet deze negatieve verhalen gehoord en ben dan ook erg verbaasd. ik dacht dat Abit zo'n beetje de beste borden maakte van dit moment. lees veel positieve reviews en zo. maar als jij zegt dat het anders is geloof ik dat wel. waarom denk je dat ze slechter gaan worden? wat onbekende merken betreft. ik heb een Soyo mobo gehad en nu een Shuttle en die zijn idd ook erg goed, terwijl het niet echt een bekend merk is.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...