Ga naar inhoud

Geforce 4400Ti of 4600Ti


Aanbevolen berichten

Nou ben dus een pc aan het maken maar hij is bijna klaar ik moet alleen de processor en videokaart nog. Asus p4b533-E Kingston 512mb cl2 Asus Cd rewriter 48x16x48x Asus Dvd Western Digital 80gb 8 mb cache Creative Soundblaster Live Expire 5300 Speakers logitech desktop optical pro toetsenboard Xaser thermaltake Tower (nog kopen) en dan kom dus de Pentium 4 2,53 met 533 fsb SNEL!! :lol:
Link naar reactie
[quote:904823ef60="MobFigure"]Nou ben dus een pc aan het maken maar hij is bijna klaar ik moet alleen de processor en videokaart nog. Asus p4b533-E Kingston 512mb cl2 Asus Cd rewriter 48x16x48x Asus Dvd Western Digital 80gb 8 mb cache Creative Soundblaster Live Expire 5300 Speakers logitech desktop optical pro toetsenboard Xaser thermaltake Tower (nog kopen) en dan kom dus de Pentium 4 2,53 met 533 fsb SNEL!! :lol:[/quote:904823ef60] Waarom een asus Brander? Asus is geen bekende naam in brander land !! Ik zou sterk aanraden om voor een Liteon of anders een LG 48x brander te gaan, beide maken ze gebruik van een mediatek chipset, zijn instaat om alle spel cd's te kopieren (de rest van de branders kan dat niet !!) en het belangrijkste maken gebruik van p-cav. (kan best zijn dat de asus een Liteon is met een ander frontje) [url=http://www.cdrlabs.com/reviews/index.php?reviewid=133&page=Conclusion]Asus review[/url] [quote:904823ef60]Highs: Supports 48x P-CAV writing. Supports the Mt. Rainier format. Excellent DAE speeds. One of the fastest drives we've tested. Rewrites at 16x. Features ASUS's FlextraLink, FlextraSpeed and DDSS II technologies. Large selection of writing and rewriting speeds. Includes Ahead Software's Nero Burning Rom 5.5. Supports UDMA 33. Lows: [b:904823ef60]Poor writing quality. [/b:904823ef60] Slower than some of the other 48x writers currently available. The drive's tray does not close easily when pushed. Very loud when reading and writing. Has only a 2048KBbuffer. The seek times are a little higher than the competition. The drive has a maximum CD-RW read speed of only 32x. 16x CD-RW media is hard to find right now. [/quote:904823ef60] mhh, valt mee, maar punt 1 van de lows is al reden genoeg om toch een ander te kiezen ;) Soundblaster live is al een oudje hoor, Audigy of een [url=http://www.digit-life.com/articles/philipsae/]Philips Acoustic Edge[/url] zijn beter lijkt me. Je bent wel een Asus freak zeg, laat me raden een asus ti-4400?, ik zou ook geen asus DVD nemen, de liteon 16x is de beste, een beest wat betreft DAE (digitale audio extractie) Jij denkt zeker, als ik nu alles van asus neem, heb ik geen conflicten onderling :-? Nou [b:904823ef60]dat denk je fout[/b:904823ef60] :P (serieus !!)
Link naar reactie
[quote:8ce92d1e20="Ochem@n"]wat is er nou mis met ASUS? is gewoon goed maar alleen duurder, of is dat het? ieder zal een voorkeur hebben denk ik[/quote:8ce92d1e20] 1. asus barnders zijn over het algemeen slecht 2. asus videokaarten zijn duur en OC'en niet goed 3. asus moederborden zijn duur en zitten vol met jumpers en dipswitches en hebben vele te weinig BIOS opties
Link naar reactie
als je VGA kaart niet zo ver kunt OC'en is ie dan slecht? ASUS bios niet uitgebreid? heb 3 ASUS borden gehad, had geen reden tot klagen, heb je zelf wel eens een ASUS bord gehad? die ik had (met BX en 815 chip) waren superstabiel met branders van ASUS heb ik geen ervaring maar wat ik er van lees is niet negatief. wat ik wel weet is dat ik al 3 keer een LITEON brander heb moeten terugbrengen; garantie winkel daarentegen OK, omruilen zonder zeuren enzo.
Link naar reactie
[quote:95c43c8725="Ochem@n"]als je VGA kaart niet zo ver kunt OC'en is ie dan slecht? ASUS bios niet uitgebreid? heb 3 ASUS borden gehad, had geen reden tot klagen, heb je zelf wel eens een ASUS bord gehad? die ik had (met BX en 815 chip) waren superstabiel met branders van ASUS heb ik geen ervaring maar wat ik er van lees is niet negatief. wat ik wel weet is dat ik al 3 keer een LITEON brander heb moeten terugbrengen; garantie winkel daarentegen OK, omruilen zonder zeuren enzo.[/quote:95c43c8725] 1. nee dan is je kaart niet slecht, dat zei ook niet. De kaart is alleen te duur voor wat hij bied en dan komt er nog eens bij dat hij ook nog eens slecht OC'ed. (naja slecht, minder goed zullen we zeggen) 2. Asus borden zijn altijd stabiel, maar dat zijn zat andere merken ook. Asus borden OC'en overigens ook slecht en ze hebben weinig BIOS opties. Veel moet met jumpers en dipswitches wat erg onhandig is. Bovendien ogen de borden daardoor erg onproffesioneel vind ik. Ik heb zelg geen Asus bord, omdat ik de borden dus te duur vind en ze te weinig bieden. Een vriend heeft een Asus A7V333 en die heb uitgebreid getest en geOC'ed voor zover dat wilde, heb het bord er zelfs ingezet. 5 dagen later kwam hij bij bij naar mijn comp kijken en hij wilde gelijk zijn Asus weer verkopen. 3. hjs weet daar nog wel leuke verhaaltjes over
Link naar reactie
ik wou alleen ff mening kwijt over Asus: PERFECT!!! ik heb altijd een Asus mobo gehad (en videokaarten) en nooit problemen en super stabiel. Paar maanden geleden ben ik zo stom geweest om over te gaan op MSI omdat ie zogenaamd stukke beter uit de test kwam. Nou, één ding weet ik zeker, me volgende mobo wordt weer een Asus. Ok, ze zijn misschien minder geschikt voor OC'ed maar misschien juist daardoor zo stabiel. Maar ja de één kiest voor een paar 3dmark puntjes meer en de ander voor stabiliteit. (Dit is puur me eigen mening, er zulle vast nog wel ander mobo's zijn die op beide punten zeer sterk zijn. Maar aan de ander kant, zijn er vandaag de dag nog wel hele slechte mobo's??) o ja, kzou gaan voor die Ti4400
Link naar reactie
//Asus Asus is ook zeker geen slecht merk, ze maken goeie producten. ik heb zelf ook wel eens een Asus moederbord gehad een een Asus V8200 GeForce 3. de videokaart was wel goed maar ik kon hem slecht OCen en kon WinXP er niet mee instaleren (schijnt een kwaal te zijn geweest met de V8200 serie en hebben gelukkig de nieuwe Geforce 4's van Asus geen last van) Het moederbord wat ik had was ook prima. Het probleem echter is dat Asus niet de gouden/heilige/super merk is wat veel mensen doen geloven, ze maken gewoon goeie moederborden en videokaarten meer niet. ze leveren niets boven het gemiddelde. en vragen daar wel een berg geld voor. dat is het probleem van Asus. Je kan gewoon beter krijgen voor midner geld. dat neemt echter niet weg dat Asus gewoon een goed merk is. en je zult er zeker geen miskoop aan doen. alleen zoals ik al zij zijn er andere merken die meer bieden voor minder geld. //Lite-on Prima spul, ik gebruik al jaren Lite-on branders en heb er ook al veel verkocht. heb er nog nooit een RMA gehad. Ik heb zelf en Lite-on 24x brander en een Lite-on 16 DVD en die bevallen prima. maken geen lawaai zoals sommige andere merken wel eens doen. //MobFigure Je kan voor een andere goedkoper moederbord gaan en dan voor 415 Euro toch een Radeon 9700 pro kopen (moet ik er wel bij zeggen dat je dan wel een leuke 380 of meer watt voeding erbij moet nemen) ALs je iets bezuinigd op de cpu en moederbord en een Radeon 9700 pro neemt heb je een sneller systeem dan met dit Asus bord een een dure 2,533ghz en een ti 4400. als je perse een nVidia kaart wilt dan is de ti 4400 een prima kaart voor deze pc. neem dan een Leadtek Ti 4400. (zei ik dat? :o :wink: )
Link naar reactie
[quote:90093dbfe5="Ochem@n"]wat is er nou mis met ASUS? is gewoon goed maar alleen duurder, of is dat het? ieder zal een voorkeur hebben denk ik[/quote:90093dbfe5] :D , ik heb ook niet gezegd dat asus slecht is, heb alleen op specieke punten betere alternatieven aangegeven. De liteOn opticals staan nu eenmaal beter bekend dan die van asus.
Link naar reactie
[quote:d15cde3749="Geomatrix"]ik wou alleen ff mening kwijt over Asus: PERFECT!!! ik heb altijd een Asus mobo gehad (en videokaarten) en nooit problemen en super stabiel. Paar maanden geleden ben ik zo stom geweest om over te gaan op MSI omdat ie zogenaamd stukke beter uit de test kwam. Nou, één ding weet ik zeker, me volgende mobo wordt weer een Asus. Ok, ze zijn misschien minder geschikt voor OC'ed maar misschien juist daardoor zo stabiel. Maar ja de één kiest voor een paar 3dmark puntjes meer en de ander voor stabiliteit. (Dit is puur me eigen mening, er zulle vast nog wel ander mobo's zijn die op beide punten zeer sterk zijn. Maar aan de ander kant, zijn er vandaag de dag nog wel hele slechte mobo's??) o ja, kzou gaan voor die Ti4400[/quote:d15cde3749] Tjaa dan noem je ook wat: MSI :roll: Jij ken t dus Asus en MSI? Je weet dus eigenlijk alleen hoe goed Asus tov MSI is verder weet je niets. Ik kan je vertellen dat Asus borden door oa Epox, Gigabyte en Soltek vaak overtroffen worden en dat deze ook nog goedkoper zijn ook. Abit is volgens velen top of da road en die ligt in dezelfde prijsklasse als Asus. Asus is meestal voor de mensen die van mooie dozen houden en die denken dat het grote Asus almachtig en snel is.
Link naar reactie
zo zie je, een ieder heeft zo zijn voorkeuren...... wat er momenteel bij mij staat? jawel een MSI bord (K7T turbo2), staat er nu een dik half jaar met een ATHLON XP 1800 en geeft geen krimp nw. bordje gaat er komen en volg dus forum met argusogen! (zeker opmerkingen van "ouwe rotten" wekken mijn interesse) tweede PC (zoon) met een EPOX 8KTA3L+ (KT133a) met DURON 1000; perfect derde PC (dochter) ASUS CUSL2 (815) met een Celeron 800; prima! als ik een bord aanschaf kies ik voor stabiliteit, OC mogelijkheden op tweede plek; synthetische benchmarks wel leuk maar 10 procent winst in performance na overklokken merk ik niet in het gebruik dus blijf er doorgaans nuchter onder... tuurlijk kijk ik ook naar de prijs maar schaf doorgaans mijn spulletjes aan bij dezelfde nering vanwege hun goede service en advies (nee, niet altijd ASUS), mag wat kosten denk ik dan en als ze iets wat ik perse wil niet hebben dan haal ik dat elders
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...