Ga naar inhoud

Wat zijn de beste drivers voor de GF-4 Ti 4200?


Aanbevolen berichten

[quote:0508df80b6="Red Dragon"]maar ja.. of het nu de beste drivers zijn :-? ze zijn wel het snelst maar ze zijn beta. en je moer wel weten hoe je ze moet instaleren (zie nieuwe detonator draad) probeer eerst maar gewoon de 30.82 drivers van www.nvidia.com die zijn minder snel maar wel goed.[/quote:0508df80b6] Ik probeer ze allebei :wink: Dus eerst de oude en dan de nieuwe. In een andere topic waren ook mensen die 400 punten omhoog gingen, dus wel de moeite waard. :D
Link naar reactie
Ik had inhet begin wat problemen met e 40.52, gta3 liep voor geen meter meer, maar gister ff zitten spelen met de nieuwe rivatuner en hij loopt weer als een speer (LOD stond erg hoog) (ook de oude drivers welke ik terug zette liepen voor geen meter meer) Waar in je regestry staan de nvida drivers settings eigenlijk? (win98)
Link naar reactie
[quote:a8583ed388="Red Dragon"]Hoezo wil je in je tegister gaan zitten klooien dan onder win 98? gebruik je de 40.71 niet? zijn die niet beter dan de 40.52? temisnte wat ik hier lees wel onder winXP.[/quote:a8583ed388] nee, de bedoeling is alle zooi weghalen voordat ik nieuwe drivers installeer, dus alle oude settings, deed ik met mijn radeon ook altijd.
Link naar reactie
[quote:cbea20e81f="Red Dragon"]daar heb je bij nVidia de detenator destroyer voor. die haalt alles weg uit je register van win98. die kan je dowloaden bij de gebruikelijke adressen: www.guru3d.com www.3dchipset.com www.reactorcritical.com[/quote:cbea20e81f] ah, dacht dat die alleen dll'en verwijderde, gebruik die ook altijd.
Link naar reactie
[quote:f22947a0a9="Marcel de Reus"][quote:f22947a0a9="Red Dragon"]Hoezo wil je in je tegister gaan zitten klooien dan onder win 98? Gebruik je de 40.71 niet? zijn die niet beter dan de 40.52? teminste wat ik hier lees wel onder winXP.[/quote:f22947a0a9] uitvoeren: regedit[/quote:f22947a0a9] DUH! :roll: dat weten HJS en Ik ook wel Detenator destroyer zorgt er voor dat je dat allemaal niet hoeft te doen. zowel Reg Keys als DLL haalt ie weg.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...