Ga naar inhoud

On site garantie


Aanbevolen berichten

Ik heb een tijd geleden een monitor (tft 150b2 van Philips) gekocht van iemand. De brave man had z'n aankoopbewijs erbij niet bijgegeven. Ik heb wel gezien in een monitortest dat het ding 3 jaar onsite garantie heeft. Hij is nu ongeveer 9 maanden oud. Niet dat er iets aan scheelt of dat het ding kaduuk is, maar stel nu dat dit wel zo is. Wat bedoeld men met onsite garantie? Moet ik dan een mail sturen met het serienummer op ofzo???
Link naar reactie
[quote:ad98b0cc4a="Belg"]Onsite All-in service. Garantieregeling waarbij de monteur aan huis komt. U hoeft met een kapotte pc dus niet terug naar de winkel.[/quote:ad98b0cc4a] Indien er iets aan scheelt >>> moet ik me tot de fabrikant wenden??? Of de dealer? Dit laatste zal me niet lukken. Gezien de verkoper van deze monitor ergens aan de andere kant van het land woont en ik deze niet ken.
Link naar reactie
Zoek eens op de site van Philips hoe het daar geregeld is. On site garantie betekent over het algemeen dat men je monitor op komt halen en er een andere voor in de plaats zet, die andere is ook een gebruikte die nagekeken is. Misschien is het uit voorzorg beter de vorige eigenaar (indien mogelijk) even te bellen of hij de aankoopbon nog heeft, er staan op de monitor wel produktiegegevens waar ze naar vragen, maar je weet nooit. Zonder bon kunnen ze wel zeggen dat ie gestolen is, of afkomstig van paralel import, als ze ergens onder uit kunnen komen zullen ze het over het algemeen niet laten.
Link naar reactie
[quote:510d78cb63="Ron2"]Misschien is het uit voorzorg beter de vorige eigenaar (indien mogelijk) even te bellen of hij de aankoopbon nog heeft, er staan op de monitor wel produktiegegevens waar ze naar vragen, maar je weet nooit. Zonder bon kunnen ze wel zeggen dat ie gestolen is, of afkomstig van paralel import, als ze ergens onder uit kunnen komen zullen ze het over het algemeen niet laten.[/quote:510d78cb63] Das nu het spijtige...ik ken die man niet en kan het ook niet meer te weten komen. Met andere woorden dien ik extra veel zorg te dragen voor mijn monitorke. Alvast bedankt voor de respons...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...