Ga naar inhoud

Zeeer mistige performance!


Aanbevolen berichten

Hallo, op aanraden van nogal wat collega gamers heb ik een radeon8500LE gekocht om oa GTA-III te spelen. Draai ik het spel echter, speelt alles zich in een dikke mistige omgeving af (demo America's Army ook, trouwens)..... WELKE INSTELLING IK OOK VERANDER, IN HET SPEL VERANDERT ER NIETS... DE MIST BLIJFT.... WIE WEET WAT DIT KAN ZIJN ??????????
Link naar reactie
Ik las net op TomsHardwareguide een interview met Ati en stuite op dit stukje: [quote:4f3c4ba495]As an example, when we launched CATALYST, we had an issue with one game, [b:4f3c4ba495]Grand Theft Auto 3, in which the fog in the game was rendered too thick, making it difficult for users to see the road clearly. [/b:4f3c4ba495]With the CATALYST CREW submissions, we noticed this particular item was the number one thing being reported. So, we turned around and worked with our development team, issued a fix immediately in about a one to two week turnaround.[/quote:4f3c4ba495] Catalyst is de driver van Ati. download de Catalist 2.3 drivers van www.ati.com en je probleem is opgelost
Link naar reactie
[quote:7e93e9483c="De Geest Van Oirlo"]Wat zijn de spec van de rest van je pc. Het kan goed zijn dat je CPU het niet aankan. (ik noem maar wat)[/quote:7e93e9483c] Het mist probleem heeft niets met de rest van de pc te maken. lees de topic er nog maar een keer op na. Het is een driver probleem wat Ati al heeft opgelost met een nieuwe driver.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...