Ga naar inhoud

-= Nieuwe Detonators deel 2 =-


Aanbevolen berichten

Heheh, oke, maakt mij niet uit, als je maar geen soep eet ;) Ik heb het even opgezocht (phew) en hier, in het eerste Detonator topic: [quote:c8cde123f5="VteC"][quote:c8cde123f5="de-78"] welke driver is nou ´t meest geschikt als je win xp hebt en een tnt2 ultra. Ik heb er geen verstand van! Ik krijg nog steeds geen kleur beeld op mijn televisie nadat ik vanalles heb geprobeerd (pal e.d.) Dus ik zoek de beste driver![/quote:c8cde123f5] Je kunt eventueel deze nieuwe drivers proberen, maar vaak is het zo dat de wat oudere drivers vaak ook beter geschikt zijn voor de wat oudere kaarten. Aangeven welke driver nu het beste te gebruiken is, is helaas erg lastig. Per systeem kan dit namelijk weer verschillen. De ene zweert bij de meest recente driver van nVidia en een andere werkt liever met een wat oudere driver.[/quote:c8cde123f5] Dit gevogelte heeft 't toch weer gevonden :roll: Verder wil ik niemand beledigen of wat dan ook, maar ik bedoelde, als jij het forum hier een beetje volgt, dan wist je wel dat die info al eerder was gegeven. Verder werd er ook niet om gevraagt ofzo en maakte jij een verkeerde veronderstelling. Namelijk dat Dragon de 40.72 drivers voor zijn TNT2 wil gebruiken 8) Ik merkte gewoon even op dat dat niet het geval was :o ..Even goede vrieden? En nu weer back on topic. Ik heb de 40.72 drivers gedowned en geïnstalleerd, nog geen test want ik moet zo werken :P Zal wel 3dmark draaien vanavond ofzo. Verwacht eigenlijk nog steeds geen hogere score dan met de 40.41 sinds de 40.71 dat ook niet opleverde. We'll see..
Link naar reactie
  • Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:c78aafc293="S0epkip"]Ik heb ook nooit gezegt dat je geen gelijk had. Maar feit is wel dat de mensen die DIT deel van het forum een beetje volgen (Marcel, Red Dragon zelf, Slashead, BA, Kajutsa, enz.) [b:c78aafc293] No ofence? [/b:c78aafc293]:D[/quote:c78aafc293] [size=24:c78aafc293] Ja Wel, je vergeet mij[/size:c78aafc293]
Link naar reactie
[quote:8922a28a7b="hjs"][quote:8922a28a7b="S0epkip"]Ik heb ook nooit gezegt dat je geen gelijk had. Maar feit is wel dat de mensen die DIT deel van het forum een beetje volgen (Marcel, Red Dragon zelf, Slashead, BA, Kajutsa, enz.) [b:8922a28a7b] No ofence? [/b:8922a28a7b]:D[/quote:8922a28a7b] Ja Wel, je vergeet mij[/quote:8922a28a7b] Hey, Hey, rustig aan, jij hoort dan bij de "enz." :P Nee oke, sorry :) [quote:8922a28a7b="Red Dragon"]Waarom niet? heb je geen WinXP? als je een illigale WinXP heb zijn er wel methodes om SP1 te instaleren, helaas mag ik niet vertellen [b:8922a28a7b]hoer[/b:8922a28a7b], echter het kan wel geloof mij maar 8)[/quote:8922a28a7b] Heheh lol :P Ja zijn genoeg manier zoek maar eens in het windows topic naar sp1 ofzo, zat topics met links naar cd-key changers enz. [size=9:8922a28a7b]Worked for me ;)[/size:8922a28a7b] Dus dat lukt je wel hoor..
Link naar reactie
Las nog wat op Guru3d over de 40.72 drivers [quote:91c628797d]Martys Web: I tested the 40.72 drivers on Win98se with a GF3 TI 200 and here is what I found so far. 3Dmark 2001 I gained 200 points and scored my highest score so far. Then I hit it with every game I had in D3D and Open GL. This driver has a few new options so I tryed them out as well. All my games ran great and we're totaly stable. Also the image quality was a lot better. Using the new D3D texture Anisotropic setting in 2x mode the performance hit was not to bad and it realy made D3D games look great.[/quote:91c628797d] Eindelijk goed beeldkwalitiet? ik ben benieuwd. btw. als de refresh fix onder OpenGL niet werkt gebruik dan Rivatuner 2 RC12 voor de refresh fix, deze ondersteund ook deze driver namelijk.
Link naar reactie
nVidia heeft de 40.72 nu zelf ook als beta uitgebracht: [quote:ff2cd8f068] nVidia has released a new beta driver on their site titled: 40.72. This version is only available for Windows XP and Windows 2000 operating systems. What a .01 version can do is beyond me. For any takers the info is below: Release Notes: * Up to a 25% increase in performance * Third BETA Windows XP / 2000 driver (if you are experiencing any problems with this driver please install the latest WHQL Certified driver * nView™ 2.0 multi-display technology increases productivity and provides the necessary tools to control the way users access and view applications * NVRotate™ enabling image rotation on today’s advanced flat panel displays * NVKeystone™ allows for real-time image correction on portable projectors and heads-up displays * Digital Vibrance Control™ allows users to adjust color controls to achieve accurate, bright colors under all conditions * New control panel streamlines user interface and enables faster and easier access to all video settings * Robust Channels enables higher faster performance and better stability for all applications through fail-safe paths in the drivers * CineFX Simulator allows developers to use Cg—“C for graphics”—to write complex shaders in a high level language faster and more easily than before * NVIDIA’s patented Unified Driver Architecture (UDA) – supports all products in a single driver binary[/quote:ff2cd8f068] [url=http://www.3dchipset.com]Bron[/url]
Link naar reactie
[quote:4b00e2a3c6="Red Dragon"]nVidia heeft de 40.72 nu zelf ook als beta uitgebracht: [/quote:4b00e2a3c6] [b:4b00e2a3c6]Duhhh[/b:4b00e2a3c6] :o Dat probeer ik je al die tijd al te vertellen, oa met die opmerking dat ze op de nvidia site staan !! :-? Ze zijn dus vanaf het begin al officieel Beta !!
Link naar reactie
[quote:1881f503c4="hjs"][quote:1881f503c4="Red Dragon"]nVidia heeft de 40.72 nu zelf ook als beta uitgebracht: [/quote:1881f503c4] [b:1881f503c4]Duhhh[/b:1881f503c4] :o Dat probeer ik je al die tijd al te vertellen, oa met die opmerking dat ze op de nvidia site staan !! :-? Ze zijn dus vanaf het begin al officieel Beta !![/quote:1881f503c4] :oops: :oops: :oops: sorry dan heb ik je (zoals gewoonlijk) weer is verkeerd begrepen
Link naar reactie
Ik heb de 40.71 er maar weer afgegooid en ben weer terug naar 30.82 (de 31.40 vond ik niet op de nvdia site en die van guru3d was corrupt) In Divine Divinity kreeg ik de hele tijd flitsende schermen en dat is met de 30.82 opgelost. Misschien dat ik later deze week de 40.72 nog probeer, maar ik denk dat ik maar gewoon wacht tot ze whql zijn. *edit* ik heb een GF4 Ti 4200 128 Mb *edit*
Link naar reactie
Ik heb net de 40.72 drivers geinstalleerd (na eerst de 30.82 verwijderd te hebben en de detonator fix toegepast te hebben om ook de registry entries te wissen), maar het probleem blijft bestaan; om de paar seconden flitst het beeld. Het scherm verplaatst zich een fractie van een seconde 1 of 2 centimeter naar links en weer terug. Erg irritant. Dit gebeurt tot nu toe alleen in Divine Divinity. Morrowind en NWN hebben het niet. Al moet ik zeggen dat met de 40.41 drivers Morrowind ook flitste, maar minder vaak. Ik heb de hotfix 2 van DD ook al geïnstalleerd. Een vriend van mij heeft ook een GF4 Ti 4200 van Club 3D (maar met 64 Mb) en die heeft geen problemen met 40.72 en DD. mijn specs: AMD 2100+ MSI KT3 Ultra Win XP pro 512 Mb geheugen GF4 Ti 4200 van Club 3D met 128 Mb
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...