Ga naar inhoud

Iemand hier met een AGP 8x moederbord?


Aanbevolen berichten

Heb muchos problemos met de Radeon 9700pro op mijn AGP 8x moederborden. Ik wordt er gek van :evil: Heb mijn eerste serie testen gedaan met een VIA P4PB (VIA PX400) en dat ging goed met een Hercules en een Gigabyte R97p. Nu heb ik een Gigabyte 8SG (SiS 648) en daarmee ging het ook goed met deze twee kaarten. Nadat ik meer tijd heb gehad om te testen viel mij op dat ik zo nu en dan een reboot had of een crash. Dit viel mij pas op nadat ik klaar was met testen omdat je tijdens het testen altijd heel kort met iets bezig bent. Nu gebruik ik een HIS en een ATI Radeon 9700pro en opeens wil het gewoon helemaal niet meer... Windows loopt vast als ik deze kaarten in mijn systeem stop. Nu heb ik gehoord dat ATI een nieuwe BIOS vrijgeeft. Iemand al enig idee wanneer die uitkomt?
Link naar reactie
//slashead dit zijn vragen die wij aan jou horen te stellen en waar jij een goed antwoord op hoort te geven niet andersom Ik draai me Radeon 9700 pro op AGP x2, ik hoorde dat dat stabieler was. Mark van Wintelco wist me te vertellen dat de Club-3d Radeon 9700 pro kaarten op veel moederborden zelfs probelemen geven op AGPX4. Hij heeft zelf geen een AGPx8 bord nog. dus ik kan het niet voor je testen.
Link naar reactie
[quote:bd78b1ad48="hjs"]:lol: wie is hier nu altijd het best geinformeerd? ;) Jij toch? Maar ik zou als ik jouw was maar Rage3d en het forum daar in de gaten houden, www.driverheaven.net is ook wel een goed adresje denk ik.[/quote:bd78b1ad48] Ik ben de afgelopen dagen druk geweest met andere zaken :lol: (buizen enzo ;) ) en heb het even allemaal niet gevolgd... Ik heb wel vaag iets vernomen dat er problemen waren, maar ik snap dan niet waarom het eerst wel goed ging en nu ineens niet meer. Ik heb van de week een originele ATI gebruikt en die gaat voor geen meter...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...