Ga naar inhoud

TFT monitor + Geforce2


Aanbevolen berichten

De Geforce2 kaarten staan niet bekend als uistekende 2D kaarten. Als ik nu een Geforce2 kaart (GTS, 32 MB DDR) op een 17" TFT monitor wil aansluiten zou ik dan wel een redelijk beeld krijgen, of loopt het zo'n vaart niet ? Voor de refresh rate maakt het in ieder geval niet uit omdat deze voor een TFT niet hoog hoeft te zijn. Maar de kwaliteit wordt niet alleen door de refresh rate bepaald. Heeft iemand ervaring met bovenstaande of kan er wat meer over vertellen ? groet, CECO
Link naar reactie
[quote:39f9e02b0a="Cecodeel"]De Geforce2 kaarten staan niet bekend als uistekende 2D kaarten. Als ik nu een Geforce2 kaart (GTS, 32 MB DDR) op een 17" TFT monitor wil aansluiten zou ik dan wel een redelijk beeld krijgen, of loopt het zo'n vaart niet ? Voor de refresh rate maakt het in ieder geval niet uit omdat deze voor een TFT niet hoog hoeft te zijn. Maar de kwaliteit wordt niet alleen door de refresh rate bepaald. Heeft iemand ervaring met bovenstaande of kan er wat meer over vertellen ? groet, CECO[/quote:39f9e02b0a] Ik heb een 15"Philps Brilliance TFT op een Asus V7700Gts gehad en dit gaf totaal geen problemen. 3D spellen ed werketen ook prima op die monitor. Het 2D beeld was ook perfect.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...