Ga naar inhoud

Andere videokaart i.v.p. die op het moederbord


Aanbevolen berichten

[quote:e244ef43be="yorke"]Hello mensen, Ik zou een andere pci videokaart in mijn computer steken i.v.p. die kaart op het moederbord. Die kaart op het moederbord zou ik nie mer gebruiken. Zouden die 2 videokaarten misschien conflicten kunnen geven? Ik gebruik win 98. Thanx[/quote:e244ef43be] Nee moet je gewoon ff uitzetten in de BIOS. Kijk eens voor een Radeon 9000 PCI dat is de beste PCI kaart die er te krijgen is.
Link naar reactie
[quote:396da4ad48="kajutsa"]Als u geluk heeft kunt u dat iid in uw bios uitschakelen! Alleen is dat niet altijd het geval... ik ken namelijk iemand met een hp computer (matrox G200 o.i.d onboard) en die kan hem niet uitschakelen in de bios! :([/quote:396da4ad48] Dan zit er een jumper op het mobo, die kaarten kunnen altijd uit,
Link naar reactie
[quote:47a8c91f0b="Marcel de Reus"][quote:47a8c91f0b="kajutsa"]Als u geluk heeft kunt u dat iid in uw bios uitschakelen! Alleen is dat niet altijd het geval... ik ken namelijk iemand met een hp computer (matrox G200 o.i.d onboard) en die kan hem niet uitschakelen in de bios! :([/quote:47a8c91f0b] Dan zit er een jumper op het mobo, die kaarten kunnen altijd uit,[/quote:47a8c91f0b] Hmmmz, nu mag ik zeker aannemen dat jij ervaring hebt met hp-pc's ;) Niet zomaar iets zeggen he ... want zo'n jumpertje zit er dus niet op!
Link naar reactie
[quote:aac89a86bb="kajutsa"][quote:aac89a86bb="Marcel de Reus"][quote:aac89a86bb="kajutsa"]Als u geluk heeft kunt u dat iid in uw bios uitschakelen! Alleen is dat niet altijd het geval... ik ken namelijk iemand met een hp computer (matrox G200 o.i.d onboard) en die kan hem niet uitschakelen in de bios! :([/quote:aac89a86bb] Dan zit er een jumper op het mobo, die kaarten kunnen altijd uit,[/quote:aac89a86bb] Hmmmz, nu mag ik zeker aannemen dat jij ervaring hebt met hp-pc's ;) Niet zomaar iets zeggen he ... want zo'n jumpertje zit er dus niet op![/quote:aac89a86bb] Niet met HP-PC's wel met andere PC's met onboard video en die hebben allemaal een jumper. Die kaart MOET uitkunnen, misschien moet je dan kontakt maken tussen de pinnetjes? Geef mij het modelnummer van die HP anders ff, want ik geloof niet dat die kaart niet uit kan.
Link naar reactie
[quote:68d667c21a="igg"]anders gewoon aan laten staan en in windhoos onder apparaatbeheer uitschakelen. ( bij sommige compaqjes kun je die onbaord vidkaart ook niet met jumpers of bios uitschakelen.....)[/quote:68d667c21a] Dat is ook nog een optie natuurlijk, dan kan hij dus ook uit Mits je Windhoos gebruikt natuurlijk ;) Wat is er BTW mis met een Matrox?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Dat is een CPU van VIA die op 1ghz loopt. dat is uniek op dit forum volgens mij :) iedereen heeft een INTEL of AMD cpu :) Ik weet dan helaas nog niet wat voor moederbord het is. wat gebeurd er als je de andere videokaart in je pc zet? en je onboard videokaart nog wel aanstaat? (soms kan het wel werken namelijk)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...