Ga naar inhoud

Vraagje over de installatie van de nieuwe ATI radeon drivers


Aanbevolen berichten

Het wordt sterk aangeraden om de drivers eerst te uninstallen. Maar je control panel en hydravision software mag je laten staan denk ik, tenminste als je daar geen nieuwe versie van is. Ik heb een radeon8500 en ik uninstall de drivers eigenlijk niet, ik installeer ze er gewoon over. Als je problemen hebt (wat ik daarmee nooit heb gehad) kan je altijd je drivers verwijderen en dan opnieuw installen.
Link naar reactie
Ik heb zelf ook een Radeon 7500 en Windows XP PRO. Je kunt het bij installeren van nieuwe drivers niet vaak genoeg zeggen: Deinstalleer altijd eerst je oude drivers en gooi er daarna het liefst nog een regclean progje eroverheen! 8) In dit specifieke geval zul je dus de display drivers en het control panel moeten verwijderen en daarna van [b:e12c3015e2]beide[/b:e12c3015e2] de nieuwe versies installeren (eerst wxp-radeon-6-13-10-6166-efg daarna CONTROL-PANEL-6-13-10-3027-efg). Weet wel dat de nieuwe control panel een aantal opties [i:e12c3015e2]greyed out[/i:e12c3015e2] heeft die bij latere versies weer aan zal worden gezet. Installeer bij nieuwe display drivers ook je (oude) control panel weer opnieuw. [u:e12c3015e2]De meeste vastlopers zijn het gevolg van slordig installatiebeheer van drivers/software[/u:e12c3015e2] Hydravision gebruik ik niet dus daar kan ik geen zinnig woord over zeggen 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...