Ga naar inhoud

40.41 detonator slecht?


Aanbevolen berichten

Ik heb enkele reacties over de nieuwe detonater 40.41 gelezen... iedereen een betere 3d mark score... Maar: ik heb met 29.42 drivers en 30.82 ongeveer 8600 punten, en met de 40.41 drivers een verpletterende 4500!!! Das slecht hè? Waar kan dit aan liggen? En win xp zegt met spellen van: de drivers ondersteunen enkele functies niet waardoor het systeen instabiel wordt... (met die 40.41 drivers) Iemand anders ook problemen?
Link naar reactie
voordat je de 40.41 drivers installeer moet je je eerst de oude drivers allemaal volledig verwijderen dat progje kan je ook downloaden van guru: Detonator destroyer, die moet je gebruiken en dan de 40.41 installeren... probeer dat eens Ik heb zelf de 40.41 en vinde ze beter dan de vorige, ik merk helemaal nix onstabiels :) dus er is nix hopelijk :D
Link naar reactie
[quote:481f491bd1="Jongetje Leo"]Ik heb enkele reacties over de nieuwe detonater 40.41 gelezen... iedereen een betere 3d mark score... Maar: ik heb met 29.42 drivers en 30.82 ongeveer 8600 punten, en met de 40.41 drivers een verpletterende 4500!!! Das slecht hè? Waar kan dit aan liggen? En win xp zegt met spellen van: de drivers ondersteunen enkele functies niet waardoor het systeen instabiel wordt... (met die 40.41 drivers) Iemand anders ook problemen?[/quote:481f491bd1] Wat voor grafische kaart heb je? Ze zijn in principe alleen optimezed voor GF3 en GF4
Link naar reactie
[quote:961c8792a4="Red Dragon"]//Marcel aan zijn punten te zien een GeForce 3 ti 200 in een normaal systeem of een GeForce 4 ti 4200 in een langzaam systeem met een non DirectX 8 kaart haal je namelijk geen 8000 punten. ap.troost's zijn repley is de oplossing overigens[/quote:961c8792a4] Ik had ff over die 8000+ heen gelezen, zag die 4500 staan en dacht ads vast geen GF3 ;)
Link naar reactie
[quote:b834bd03fd="Jongetje Leo"]Twee opmerkingen + vraagje: 1-Ik heb die 40.41 drivers geïnstalleerd nadat ik mijn schijf geformatteerd had... 2-Die Detonater Destroyer is niet voor XP? [/quote:b834bd03fd] als je windows xp instaleert zitten er al drivers op die moet je eerst verwijderen in de Software omgeving van windows XP. die zit in je configuratie scherm. daar kan je dan de software verwijderen, vervolgens deinstaleer je de drivers voor de GeForce en daarna reboot je pc. als je dat gedaan heb instaleer je de 40.41 drivers. De Detenator destroyer heb je dan helemaal niet nodig. [quote:b834bd03fd] Vraag: wat bedoel je met langzaam systeem?[/quote:b834bd03fd] Tja ik ben nogal veel eisend en verwend en ik ben niet snel tevreden. Ik vind me eigen AthlonXP 2200+ nog niet eens snel genoeg. :oops: dus jou systeem is in mijn ogen langzaam. maar daar moet je niet op letten want ik ben wat dat betreft gestoord. :-? Je systeem is adequaat. :) echter ik bedoelde meer dat 8000 punten te halen is op een Athlon Thunderbird 1333mhz met sdram. jou score moet makkelijk over de 10.000 komen met dat systeem //Via 4in1 drivers de Via 4in1 drivers die in Windows XP zitten, de VIa 4.37 om precies te zijn volstaan prima voor de meeste systemen en de nieuwere drivers (incl agp drivers) dus versie 4.38 t/m 4.43 van de via 4in1 drivers leveren op dergelijk systeem zo goed als geen winst. deze nieuwe drivers zijn meer voor de nieuwere chipsets zoals de KT400 chipset en de nieuwere P4 via chipsets. zelfs een KT333 chipset draait prima met de 4.37 drivers
Link naar reactie
NEE! kan je niet lezen. :-? Ik heb net beschreven hoe je de 40.41 drivers moet instaleren. OOK ALS JE EEN CLEAN INSTALL DOET. Als je daarna RIvatuner download van www.guru3d.com en je GF4 ti 4200 overklokt met dat programma. En je geheugen van je pc in je Bios overklokt en op agrasive zet dan kan je over de 10.000 komen. overigens is de 40.41 drivers alleen nuttig om een hoge 3dmark score te halen, persoonlijk vind ik de beeldkwalitiet in zowel 2d al 3d acheruit gaan. ik raad zelf de 30.82 of de 31.00 aan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...