Ga naar inhoud

vraagje ti 4200


Aanbevolen berichten

ik ben van plan een asus v8420 aan te schaffen, nu zijn er 2 versies van dze kaart : 1 V8420 TD 2 V8420 DELUXE op de site van asus kan ik alleen informatie vinden over de deluxe versie. hier staat: Powered by the world's most powerful GPU - NVIDIA® GeForce 4 Ti 4200 High speed 128MB/64MB DDR video memory High quality TV output for big screen gaming or presentations Video input supports real time video capture (up to 720x576), high quality video compression (MPEG II, MPEG I, AVI) and video editing ASUS VideoSecurity to set up your private and flexible video security system ASUS SmartDoctor technologies provide the greatest operating safety for your valuable system DVI output for easy connectivity to digital flat-panel displays (2nd VGA output supported with bundled adaptor) 3D glasses for virtual reality 3D gaming, 3D video and 3D pictures viewing Optimized for DirecX® 8.1 & OpenGL® 1.3 Op deze kaart zit dus een video-in, voor video-capture, zit deze functie ook op de gewone versie van deze kaart? Ik heb een analoge videocamera kan ik met deze kaart hier videobeelden mee digitaliseren? (capturen) Zo'n 3d bril heb ik eigenlijk niet nodig. Ik wil wel graag 2 monitoren op de kaart aansluiten, dit kan via de dvi-out maar de asus V8440 heeft een dual head, welke kaart kan ik dan het beste kiezen?
Link naar reactie
[quote:2148c0e341="diniz"]Een club3d 128mb zit rond de 190 en een leadtek 128mb rond de 210 euro. Deze kaarten leveren allebei goede prestaties. Zelf heb ik een club3d ti-4200 erin zitten die me zeer goed bevalt en hij is ook nog een x goed ocbaar.[/quote:2148c0e341] Ik heb ook een Club 3D GF4 Ti 4200 128 Mb, maar volgens mij zit er geen vivo op (op die van mij niet in elk geval). Alleen een TV-out en een dvi.
Link naar reactie
Inderdaad! Ik zou gewoon voor een leuke kaart kijken en dan niet erop letten of er ViVO op zit! Ik heb zelf de Leadtek GeForce4 ti4200 128MB ook met ViVO en ik kan je vertellen dan die video-IN kwaliteit niet echt is om van naar huis te schrijven. Ik raad je gewoon aan om later nog een apparte TV-kaart te kopen voor video-capturing. Verder raad ik je wel die Leadtek aan! Is een geweldig kaartje! 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...