Ga naar inhoud

Gf4 ti4200 tv-out vult tv beeldscherm niet?!


Aanbevolen berichten

hi all Mijn GF4 ti 4200 doet alleen 640x480 op mijn tv (s-video). In eigenschappen en bij menu nView lukt ut me niet om dat te veranderen. Weet iemand hoe dat moet. Ik heb de nwste drivers geinstalleerd van nvidea en de nwste winfast voor de GF (leadtek). Het formaat staat op auto in menu want s-video-uit geeft zwart-wit. Ik loop nu al 2 dagen ermee te klooien. Dus: Veranderen van resolutie tv bij GF4 ti4200
Link naar reactie
Ik begrijp niet alles wat je zegt, maar hier volgt wat ik gedaan heb: In het N-view tabblad de geavanceerde beeldschermeigenschappen je scherm klonen en op toepassen drukken. Dan het tweede scherm selecteren en op apparaatinstellingen drukken en uitvoerapparaat selecteren. Daar kiezen voor tv en Pal B, Nederland en ik heb ook automatische selectie videouitvoer. Toepassen. Dan terug naar n-view en rechtsklikken op tweede scherm (je tv) en resolutie wijzigen kiezen. Ik kan kiezen uit drie waardes: 640x480, 800x600 en 1024x768. Bij mij werkt het. Heb je trouwens wel beeld op je tv? Het is normaal bij GF4 Ti 4200 dat je zowel onder, boven en aan de zijkanten zwarte randen ziet. Ik vind het persoonlijk niet erg, het beeld dat overblijft is bij mij groot genoeg en die zwarte randen zie je op een gegeven moment niet meer (gewenning). Je moet wel de resolutie van je monitor en tv gelijk zetten als je op je tv hetzelfde wilt zien als op je computerbeeldscherm. (anders mis je een stuk beeld) Veel succes! oh ja, ik heb een GF4 Ti4200 128 Mb van Club 3D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...