Ga naar inhoud

Resolutie verandering na TV kloon


Aanbevolen berichten

Hey iedereen, Ik heb nog een probleem. Ik heb nu mijn beeld gekloont naar me TV. Dus ik zie op mijn TV hetzelfde als op mijn monitor met 1 verschil. Mijn monitor staat op 1280x1024 en mijn TV kan niet hoger dan 800x600. Op mijn TV zie ik van mijn desktop alleen 800 bij 600 pixels vanaf mijn linker-boven-hoek van me desktop. Dit is ook een probleem als ik een film op fullscreen wil kijken, want op mijn TV zie ik daar maar een gedeelte van. Ik wil op mijn TV gewoon de hele desktop kunnen zien zonder de resolutie van me beeldscherm aan te passen. Is hier een programma voor? Of weet iemand hoe dit moet? Alvast bedankt. Arjen
Link naar reactie
[quote:37900d0aff="the_arjen"][quote:37900d0aff]Desktop van je monitor op 800x600 zetten[/quote:37900d0aff] Ik wil de resolutie van mijn beeldscherm niet aanpassen... [/quote:37900d0aff] Waarom niet? Zet je na het fillumpie kijken de resolutie toch gewoon weer terug. Doe ik ook. Kost nauwelijks moeite. Je kunt toch niet computeren en filmkijken tegelijk.
Link naar reactie
Of je maakt van je desktop een uitklappende werkbalk in je taakbalk (rechtsklikken op taakbalk en werkbalken kiezen, vinkje bij bureaublad) en vervolgens je bureaublad als website weergeven en er een mooi plaatje opzetten (of je favoriete website). Wel even het vinkje weghalen bij bureaubladpictogrammen weergeven in het menu pictogrammen schikken op (rechtsklikken op bureaublad) ( dit is in XP, in win 98 se kan het ook maar staat het ergens anders)
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik wil mijn monitor op 1280x1024 houden, terwijl mijn TV op 800x600 staat (hoger kan ie niet). Ik kan de resolutie van me beeldscherm wel omlaag doen tijdelijk, maar dan staan me icoontjes door elkaar. Als ik het scherm naar me TV kloon, dan zie ik alleen een deel van de linkerboven-hoek. Dat is zijn idd 800x600 pixels van de 1280x1024. Ik wil gewoon, mijn hele desktop op mijn TV zien, die dan op 800x600 staat, terwijl mijn beeldscherm op 1280x1024 blijft. Dit moet toch mogelijk zijn? Ik heb: Videokaart: Asus V7100/T/32MB GeForce 2 MX400 Monitor: IIyama LS902UT 19 inch TV: Standaard Philips TV Alvast bedankt. Arjen
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...