Ga naar inhoud

Instellingen beeldscherm


Aanbevolen berichten

Herkent iemand het volgende verschijnsel: Zo ongeveer 1 op de 20 keer als ik de PC opstart, is hij de instellingen van het beeldscherm "vergeten". Hij start dan op met een lagere resolutie (640x600 in plaats van 800x600) en vermeldt tevens als monitor type "Standaard monitor" in plaats van de geïnstalleerde. Verder 16-bits kleuren in plaats van 32-bits. Start ik daarna gewoon het systeem opnieuw op, dan is alles weer als vanouds. Dus de instelgegevens zijn er zondermeer nog. Gegevens: Windows ME op Atlon Duron 700, monitor Samsung Syncmaster 550s, driver van deze monitor geïnstalleerd, beeldkaart Voodoo III 3000. Iemand enig idee hoe dit kan, en hoe dit is op te lossen? Met vriendelijke groet, Jan de Boer
Link naar reactie
1 op de 20 keer of zo. Porbeer te achterhalen welk of welke programma's je ervoor hebt gedraaid. Het zou best een game kunnen zijn die niet goed om gaat met de videokaart. Kijk of er dan een patch voor het spel of programma is. Het zou ook helpen om nieuwe video drivers te installeren, maar ik denk meer aan het eerste 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...