Ga naar inhoud

Leadtek Geforce 4 ti4600


Aanbevolen berichten

ik heb een leadtek enz.... op die leadtek zitten twee roostertjes die lucht aanzuigen. net daaronder (0,25 tot 0,50 cm) is nog een pci slot vrij waar k een netwerkkaartje wil plaatsen, voor mijn internetverbinding. Nu is mijn vraag zou dit kwaad kunnen als ik mijn netwerkkaartje net eronder plaats, dat ie niet genoeg lucht aankan, het lijkt mij niet want daar lijken ze mij voor gemaakt. Er zijn geen andere pci sloten vrij helaas. Zouden jullie mij kunnen helpen ? Bedankt,
Link naar reactie
hmm, zou in principe niet veel uitmoeten maken, maar jah een GPU moet wel een goeie koeling hebben... hoeveel PCI slots ondersteunde je mobo btw, aangezien je alles vol hebt.... je zou evt een extra casefan kunnen plaatsen om de airflow toch wat te kunnen ophogen, maar ik betwijfel of de geforce daar dan baat bij zal hebben
Link naar reactie
kun je hem nog 'gewoon' aanraken??? dus zonder dat je een stukje van je vel kwijt bent :wink: als ie echt veels te warm is, dan is OC'en voor jou haast geen optie... ik weet niet precies wat een 4600 max aan temp kan hebben, maar hoe warmer hoe slechter die presteerd.. ik heb eens voor de grap een casefan losgemaakt, en hem vlak onder mn GPU geplaatst, scheelde wel wat punten in 3dmark, dus ik denk dat ze wel naar temperatuur presteren... maar je kunt op geen enkele manier een ander PCI slot vrij maken???
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...