Ga naar inhoud

3D Mark score goed??


Aanbevolen berichten

Dat van die R8500LE die niet goed OC'ed klopt wel. Ze hebben namelijk het voltage van die chips verlaagd. Bij de R8500 275/275 is de Vcore 1.7V, en Vmem 3.55V (gemeten met een Vmeter) Bij de R8500LE zijn ze veel lager, 1.6V voor de core oid, maar veel erger, de memchips krijgen maar 3.1V. Als je die dus hoger hebben wilt, dan moet je of aan de kaart solderen, of de potloodtruc doen. De potloodtruc is heel erg riskant, omdat je van te voren nooit weet hoeveel voltage er op komt te staan. Als je te veel krast, dan kan er bijvoorbeeld 6V op de chips komen, en dan branden die door.
Link naar reactie
[quote="Red Drag //Be-Up Goeie score . das nog hoger dan wat ik haal met mijn pc en een Radeon 9700 erin. Die TI 4400 kan makkelijk op 300/650 lopen die van mij liep op 310/690 zoals Marcel al zegt je moet gewoon verder overklokken met Rivatuner http://www.guru3d.com/rivatuner/[/quote] Thnx Red Drag, Zeg die rivatuner als je die download moet je dan die Detonator drivers ook downen en installen?? :roll:
Link naar reactie
idd, de 40.41 drivers zijn wel leuk om een topscore te zetten voor 3dmark (als je daar op geilt) maar daar en tegen vind ik de kwaliteit zwaar tegen vallen.. zou mooi de 30.82 Detonators gebruiken, zijn in mijn ogen de beste... als je de 40.41 drivers download, moet je de patch ook ff downloaden (voor de hidden features) ik geloof dat je daarmee de refreshrate kon instellen) but correct me if i am wrong :wink:
Link naar reactie
//De Geest Van Oirlo Sorry dat ik nu pas reageer. Ik heb een Point of View Radeon 8500 die op 275/275 Mhz draait. Heb dat tool www3Drage of zoiets maar eh... helpt niet echt hoor. Heb 'm gewoon standaard draaien. Heb dualboot WinMe en WinXP. Op WinXP haal ik de hoogste resultaten met P4 1.7 Ghz (rond 7277) en met WinME ongeveer 7000 (6998 of zoiets). Met die Rage3D etc... kon ik wel ietsje overklokken maar had meteen artifacts in 3DMark en weet niet precies wat ik verkeerd gedaan had. Had allebei de slides ietsje hoger gezet (net boven de 280 allebei). Als ik 'm op 279/279 zet gaat het net, maar dan ook net goed. Echt performanceverschil zit er dan niet in hoor (weinig). Wel heb ik de driver op Performance gezet ipv quality. Dus, heb 'm gewoon weer lekker standaard draaien. Ik heb geen LE of iets dergelijks maar gewoon de Radeon 8500 275/275 Mhz. Prima kaartje. Groet, Aswin
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...