Ga naar inhoud

Kan een GF-4400 Ti in mijn pc?


Aanbevolen berichten

[quote:aa82daf969="Apekeutel"]Denk toch dat ik voor een GF ga gaan. Een 4200 dan maar. Maar als een 4400 past zou ik toch liever die hebben, voor als ik een ander MB+CPU koop. Weet dat het nu niet zo zal presteren, maar in de toekomst...[/quote:aa82daf969] Ga dan voor een Radeon 8500, die ligt veel gunstiger qua prijskwaliteits/verhouding dan een GF4 tixxx Een ti4400 is zoiezo al geldwasting nu er goedkopere en nauwelijks langzamere GF4 ti4200's zijn.
Link naar reactie
[quote:c589c2a47f="Marcel de Reus"][quote:c589c2a47f="turbulence"]dat d8 ik ook, ik heb een geforce TI-4200 en haal met 3d mark, oced natuurlijk, een score die een standaard TI-4600 zou halen...[/quote:c589c2a47f] OT: waar is jouw oude vetrouwde avatar :P Ik zit de hele tijd te kijken wie je ook al weer bent ;)[/quote:c589c2a47f] OT: jah, had voor de goeie grap eens een andere avater geprobeerd, maar jah, kon mn origineel niet meer vinden.. :cry: of doel je meer op mn knappe schoolfoto, die ik gister ff online had?? :wink: als je wilt wil ik em wel weer opzoeken.. Google here i come
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...