Ga naar inhoud

Kan een GF-4400 Ti in mijn pc?


Aanbevolen berichten

Ik heb een lifetec (aldi pc) met een PIII 900 en wil mij een nieuwe grafische kaart (asus) kopen. Nu is mijn vraag: Heb ik daar plaats voor? [1xagp 3xpci] mijn huidige GF-2 MX laat al niet veel ruimte over. Zou heel bescheten zijn moest dit niet lukken. Heb dringend nood aan TITANIUM en FPS! Indien er iemand zo vriendelijk zou willen zijn om zijn/haar GF-4400 Ti even te meten en mij de afmetingen laten weten? Zo kom ik niet voor verrassingen te staan. Alvast bedankt!
Link naar reactie
In mijn vorige pc (athlon 900) paste een Geforce 4 niet, de cd-rom spelers zaten te dicht boven het moederbord, dus toen ik de pc ging opwaarderen naar de huidige heb ik ook een andere kast aangeschaft. Het is misschien slim om even te kijken hoeveel ruimte er is voor je iets koopt, meet op hoeveel cm je groter zou kunnen dan je huidige videokaart en neem die mee naar de winkel, of als je hem liever laat zitten meet je b.v. de afstand tussen het bevestigings schroefje en de cd-rom speler of wat daar ook achter de videokaart zit.
Link naar reactie
Heb ik daar weer ff geluk,blijkt dat het soms kan dat een videokaart niet past in een kast en ik heb me recent een gforce 3 Ti 200 aangeschaft en gewoon op het moederbord geplugd zonder er bij stil te staan of ik wel plaats had. :lol: Maar ervoor stond er een ati radeon 32mb ddr in en het is me niet opgevalle dat een gforce groter is. Greetings.
Link naar reactie
[quote:a459684966="BA"]Dat ligt er net aan met wat je gaat testen. In codecreatures deden allebei de kaarten het slecht, die is nV optimized, en hangt ook nog eens heel erg op 128 MB videomem. Bij andere progs zoals de UT 2003 test doet de R8500 het wel degelijk beter.[/quote:a459684966] Bij hem is het toch heel erg afhankelijk van zijn CPU, dus bij hem zal het preformence verschil waarschijnlijk nog minder zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...