Ga naar inhoud

beste instellingen gforce3 ti200


Aanbevolen berichten

[quote:12457645ea="woeterke"]Ik denk dat ik es naar de oogarts ga, Als ik men kaart instel op alle mogelijke manieren merk ik geen verschil met voorgaande instellingen, buiten anti alliasing dat merk ik wel, maar voor de rest??? noppes. Is dit normaal of doe ik iets verkeerd? :roll:[/quote:12457645ea] Hoe bedoel je? overklokken of beeldverbeterende settings? Houdt in de gaten dat je OpenGL en DX settings hebt hè. Zet bijvoorbeeld is anisio level 4 aan een speel een mooie game en let dan op de details van de grond ed.
Link naar reactie
Ik heb het inderdaad over beeldverbetering,als ik men kaart zo kan instellen dat ik het beste beeld krijg en dat ze goed blijft lopen dan ben ik al tevreden,Maar het probleem is dat ik geen kei ben in al die technische hoogstandjes, daar ik pas 3 maanden bezig ben met pc (was ervoor playstation verslaafd), als ik het geweten had he. :lol:
Link naar reactie
[quote:ef1444e10e="woeterke"]Ik heb het inderdaad over beeldverbetering,als ik men kaart zo kan instellen dat ik het beste beeld krijg en dat ze goed blijft lopen dan ben ik al tevreden,Maar het probleem is dat ik geen kei ben in al die technische hoogstandjes, daar ik pas 3 maanden bezig ben met pc (was ervoor playstation verslaafd), als ik het geweten had he. :lol:[/quote:ef1444e10e] Er is een leuke discussie gaande over beeldverbeterende kwaliteiten in zowel het Radeon als Game Enigenes topic. Go and look zou ik zeggen :)
Link naar reactie
[quote:a14007b580="BA"]Alles als het goed is, dingen als FSAA en Aniso gaan gewoon over het beeld in. De games stellen zelf vaak het texturedetail in en dat soort dingen.[/quote:a14007b580] Sommige games hebben echter ook zelf de mogelijkheid tot anisio en FSAA (SOF2 toch ook?). Welke dan gelden weet ik niet. Ik neem aan de driver settings.
Link naar reactie
[quote:bab38f91b7="Red Dragon"]ANISO kan je alleen inregelen in SOF2 beta. niet in de FINAL versie. FSAA kan je al helemaal niet inreglen met SOF2. je moet gewoon alles istellen met Rivatuner en dan zie je het resoltaat wel in SOF2. Rivatuner forceerd ANISO in games. dus dat komt wel goed.[/quote:bab38f91b7] Mm ik heb volgens mij gewoon de volle game. Verder nooit gespeeld want het werkt niet echt geloof ik. Ik loop in level 1 in een zwart land met witte strepen :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...