Ga naar inhoud

Club3D Nvidia Geforce 4 Ti 4200 64MB || Een goede keus ??


Aanbevolen berichten

jah, is dat niet die TI-4200 XP ofzo? heb idd ook gehoord jah dat die extreme OC waardes aankan.. maar 700 dat is dik over de standaard waarde van een 4600 heen, en hij kost d8 ik ook maar iets van 250 Euro ofzo.. maar kan die leadtek niet hoger dan? ik had ged8 dat de leadteks gemiddeld hoger gingen als andere TI-4XXX
Link naar reactie
[quote:1110be96e9="turbulence"]oced met een snelle processor, goed mem, en een goed mobo, kun je wel de min score van een TI-4600 halen jah.. ik haalde met mn XP 1800 en samsung DDR een score van 11305.. das best netjes voor deze kaart..[/quote:1110be96e9] Klopt dit niet dan red dragon ik ging ervanuit dat turbulence gelijk had. Maar ik zei ook dat ik wel in de buurt zou komen van de ti 4600 ik laat het jullie wel weten.
Link naar reactie
Wat red dragon bedoelt is dat je dankzij een snellere cpu + geheugen je videokaart niet hoger kan oc-en. Wat Turbulence bedoelt is dat je met een goede configuratie wel de performance kan beïnvloeden. M.a.w. door een snellere cpu kun je niet je videokaart 50MHz meer oc-en, wel is de prestatie een stuk beter. En een ti4200 komt best wel in de buurt van een 4600, mijn mem draait bijvoorbeeld op 625MHz (hoger kan wel maar dan wordt het beeld brak) en in 3dmark haal ik dan 11757 punten.
Link naar reactie
Maar waarom ga je je blindstaren op een 3dmark score, het is leuk, ik haal ook de max uit mijn kaart, maar ik ga geen onderdelen kopen voor een hogere 3dmark score. Het gaat erom dat vooral games lekker soepel lopen in een hoge resolutie. Ik koop bijvoorbeeld een nieuwe monitor om mijn beeld te verbeteren ipv een xtra geheugen reepje om een paar punten xtra.
Link naar reactie
Ja maar wees gerust, als jij van jou videokaart overstapt naar een ti4200 kijk je je ogen uit hoor! Ik stapte over van een onboard video over naar een ti-4200, en nog elke keer krijg ik een kick van de beeld kwaliteit. Ik oc mijn pc ook, maar een nieuw onderdeel aanschaffen voor meer snelheid is natuurlijk niet oc-en.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...