Ga naar inhoud

Welke videokaart


Aanbevolen berichten

Ik heb hier 2 kaarten liggen. [u:4ef8a46bd1]Nvidia TNT2 model 64 Pro Display Adapter 32MB Matrox G450 met 32 MB[/u:4ef8a46bd1] Ik game nooit en doe alleen maar internetten, office toepassingen en wat aan fotobewerking. Welke kaart kan ik dan beter gebruiken? De Nvidea zit er nu in en de zal hem dus moeten wisselen als de Matrox beter geschikt is. De andere kaart wil ik dan in de pc van mijn dochter doen die wel gamed, maar geen zware games. alvast bedankt voor de reaktie..
Link naar reactie
Ik weet bijna zeker dat de matrox een betere keus is voor 2d-applicaties. 8) De computer waar ik nu op tik (op de Uni) heeft een Matrox G200. De beeldkwaliteit vind ik beter dan bijvoorbeeld op mijn ouwe comp met een Nvidia Geforce 2MX, een later model van Nvidia, op een dure Philips monitor. Op de Uni hebben ze een Vision Master Pro 410 Iiyama. Het blijft natuurlijk subjectief. 8)
Link naar reactie
[quote:d6dcd7ffa3="Marcel de Reus"]Even een kleine note: een afbeelding in je sig is voor veel mensen erg vervelend. Met een 56k modem zorg je voor veel langere load-tijden. Search maar eens in de feedback, Phruster had eerder een afbeelding in zijn sig en daar werden velen niet echt vrolijk van.[/quote:d6dcd7ffa3] Dan heb ik hem speciaal voor jouw weggehaald, wil ik wel eens aardig zijnal ben ik dat voor de meeste wel. Vraag maar eens aan de buurvrouw
Link naar reactie
[quote:6541041b92="hjs"][quote:6541041b92="bajnok"]Ik heb net de Matrox G450 met 32 MB geplaatst, beeld ziet er goed uit. En ook de refreshrate kan ik nu hoger zetten als met de Nvidea.[/quote:6541041b92] Och, als ie de 85 Hz maar haalt. hoger dan dat zie ik het verschil toch niet, en het is slecht voor je monitor[/quote:6541041b92] SInds wanneer is hoger dan 85 hertz slecht voor je monitor??
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...