Ga naar inhoud

Leadtek Geforce 4 MX440: voor af en toe spel.....


Aanbevolen berichten

Ik vroeg mij het volgende af: Iemand die ik ken wil een PC aanschaffen voor met name internet, tekstverwerken en af en toe een spelletje. Hij wil ook een TFT scherm. Nu vroeg ik mij af... is een Geforce 4MX440 een goede keuze voor zijn doeleinden, of komt hij dan in de toekomst in de problemen met die videokaart (i.v.m. sommige directX functies die niet ondersteund worden) en kan hij beter zo'n 90 euro meer uitgeven voor een Geforce 4 Ti 4200?
Link naar reactie
Ik zou zeker die 90 euro erbij doen voor die Ti4200. Zeker als hij wil dat die videokaart lang mee moet. De MX heeft namelijk geen DX8 functies, het is in principe een opgefokte GF2, met dan wel de FSAA ed van de GF4. Maar de spellen die op dit moment uit komen zijn bijna allemaal DX8, dus het zou dan zonde zijn als je die features niet gebruiken kan.
Link naar reactie
Zeker niet. De 9000 zie je voor ong. €115 De 8500 zie je ook rond die prijs en ik heb zelf voor €135 een clud3d 8500 pro 64MB, dus met core/mem 275/275. Zit ook nog DVI en een Tv-out op, mocht dat belangrijk zijn. En in de meeste huidige spellen en benchmarks is de 64 mb versie steeds een tikje sneller geweest dan de 128 mb versie. Dus neem gewoon een 64 mb versie. Dan heb je meer waar voor je geld dan met die Ti4200.
Link naar reactie
als je af en toe een spel speelt moet je gewoon de Radeon 9000 kopen. de non-pro versie heb je al voor 94 Euro. dat scheelt een hopp met 134 Euro. Als je zo nu en dan een game speelt dan mis je die 2e vertex shader ook niet en waarom extra geld uitgeven voor iets wat je toch bijna niet gebruikt de Radeon 9000 heeft overigens ook DVI en TV-out
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...