Ga naar inhoud

videokaart kaduuk?


Aanbevolen berichten

CNR is nog lang niet weg en vind je nog veel terug op OEM moederborden. het is een slot voor Netwerkkaarten en Modems. de Modem of de Netwerkkaart zit dan gewoon voor een groot deel onboard en word dan dmv een "riser card" in het CNR slot verbonden met de buitenwereld CNR = Communications and Networking Riser Meer info hier: http://www.aopen.com/tech/techinside/CNR.htm en hier: http://www.intel.com/technology/cnr/
Link naar reactie
Ok het is dus een AGP poort, het staat erbij zag ik :) Zojuist getest met mijn eigen proc en de pc was nog steeds dood. Ik heb geen zin om dat P1 mobo in te bouwen omdat dat nogal wat werk is voor even testen... Ik heb de pc ondertussen al zo maximaal mogelijk gestript, geheugen, videokaart en proc vervangen met mijn eigen spullen, bios gereset... Dus ik verklaar het mobo hierbij voor dood :( nu op zoek naar een ander mobo...
Link naar reactie
De systeembeheerder op die school dacht dat ook toen 'ie die vriend sprak. Overigens is dit al de 3e pc van dat pc-prive project die een kapot mobo heeft! Het is een Laser computer met al diverse problemen (HD ging bij sommigen kapot, daar kwam een patch voor. Later ging de HD alsnog kapot. Laatst de voeding en nu het mobo). Ik ben nu hard op zoek... Nog meer goeie advertentiesites behalve marktplaats.nl en Vraag&Aanbod? Wat is trouwens een redelijke prijs voor een Slot1 mobo voor een AT voeding (dus geen ATX!)? Ik heb al een email gekregen voor een mobo voor 50 euro excl. verzendkosten... Maar dat vind ik aan de hoge kant. Mij leek een paar tientjes een mooie prijs (dus 25 euro ongeveer).
Link naar reactie
van mijn werk uit was er ook en pc-prive project met verplichte aanschaf van Laser pc's. ik heb daar niet aan meegedaan omdat ik me eigen pc wil kunnen samenstellen. acheraf ben ik blij dat ik die keuze heb gedaan want ik hoor niets dan klachten over die Laser pc's een redelijke prijs voor zo'n moederbord lijkt me meer iets van 25 a 30 euro.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...