Ga naar inhoud

Beeld verschuift na Spelen van een Game.?


Aanbevolen berichten

[b:9b8694736d]Beeld verschuift na Spelen van een Game.?[/b:9b8694736d] Hallo, Soms als ik een Game gespeeld heb en ik kom terug in m’n desktop dan is mijn Beeld een paar centimer verschoven.? Hoe kan Dit.? En hoe los ik dit op.? Ik word er niet vrolijk van om iedere keer m’n beeldscherm opnieuw in te stellen. :cry: :cry: Beeldscherm = Iiyama MA901U (Vision Master Pro 452) Alvast Bedankt. Mvg JC
Link naar reactie
Omdat de resolutie (+ eventueel kleuren) veranderen. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar toen ik met mijn scherm eenmaal alle gebruikte resoluties + kleuren (vb: 640x480x16, 640x480x32, 800x600x16, 800x600x32,...) telkens de juiste grootte en plaats had ingesteld op m'n scherm, werden deze instellingen onthouden en dus moet ik nooit meer opnieuw instellen. Als je dezelfde game opstart in de dezelfde resolutie en kleuren, moet je dan nog opnieuw de grootte/plaat op je scherm instellen?
Link naar reactie
Dat heb ik bij een andere pc thuis ook. Dat ligt aan een of andere instelling want ik heb er al een andere monitor op geprobeerd. Alleen ik denk niet dat het aan resolutie overschakelingen ligt. In die PC zit een VOODOO3 2000 PCI en dat PCI bevalt mij niet helemaal. Maar ja, dat is vind ik ook vrij onlogisch.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...