Ga naar inhoud

Giga-Byte Maya 2 Radeon 9700Pro artikel


Aanbevolen berichten

[quote:4411378ca3]Wij hebben als eerste in Nederland de nieuwe processor getest. [/quote:4411378ca3] Nou, Guru3d was iig eerder met zijn review online, die had een club3d R9700 Pro van vrijdag tot maandag ;) En die gasten zitten in groningen, en dat schijnt bij nederland te horen :roll: Hilbert heeft nu de Gigabyte kaart zeker van je overgenomen :D
Link naar reactie
[quote:5227684168="Slashhead"]wie is nu weer Hilbert...... efin, did you like the stuff ?[/quote:5227684168] Hilbert Hagendoorn, the guru of 3d ;) Op guru3d stond dus dat hij van het weekend de Club3d kon testen en dat hij later van de week een gigabyte kreeg. Zal me niks verbazen als die Gigabyte van jouw naar Hilbert gaat en jij van de week een Club3d krijgt. Zeer smakelijke kaart, ik wou dat ik een leuke prijs had bij de staatsloterij oid.
Link naar reactie
Jeroen, kun je deze vraag even uitleggen [quote:bafcc3ea6f] Ik vind Primeur: Gigabyte Radeon 9700 Pro: Perfect Goed Redelijk Matig Slecht[/quote:bafcc3ea6f] Ik snap de vraagstelling niet. Gaat het om de primeur, de videokaart of het artikel? En het redaktieoordeel, dat is dus wat de redactie van het artikel vindt of van het stukje hardware? (neem toch aan het laatste ;) )
Link naar reactie
Informative review, maar de snelheid en voordelen van de R9700 komen er niet echt in uit. De kracht van deze kaart is niet zijn pure performance tov de GF4Ti4600, want die is meestal "maar"zo'n 1,3 tot 1,5, maar juist de geringe hit met 4xAA en 16 Aniso. Ik heb een fresh install gedaan van XP en haalde met 6159 drivers 14000 punten in 3DMark met 4x aniso :o op default, ik ga eerst ASII kopen voor het oc want ik vind hem vij hot (de GPU dan, anders zou het betekenen dat de geleiding al goed was ;) ) Bijna 200 fps in Q3 met 4x aniso en 4x aa in 1280 is ook niet mis..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...