Ga naar inhoud

Point of View GeForce 4 Ti4200 XP artikel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:0aeebcc9b9="Marcel de Reus"]Maar of de kaart dan nog zo goed OC't? Zou het niet net zo zijn als met de 40.x drivers? Beeldkwaliteit ten koste van snelheid?[/quote:0aeebcc9b9] Nee, ik vermoed dat ze gewoon goedkopen elementen zoals filters hebben gebruikt, misschien hadden ze nog wat over van een gf2 serie
Link naar reactie
[quote:bffd376446="BA"]Dat kan je niet hardwarematig regelen dummy, de chips zijn toch precies hetzelfde :roll: De beeldkwaliteit is meer te wijten aan het gerbuik van slechte LPF filters en goedkopere RAMDAC's etc. Als ze die verbeteren dan komen ze waarschijnlijk al een heel eind.[/quote:bffd376446] RAMDAC's zitten in de chip en die zijn overal gelijk.... Waarschijnlijk zit het probleem idd in het filter omdat het probleem erger wordt naarmate de RAMDAC snelheid hoger wordt.
Link naar reactie
[quote:21299ebf7c="Slashhead"]Nee, meegebakken. Alleen de Radeon 8500 LE heeft een externe RAMDAC[/quote:21299ebf7c] Daarom stanp ik ook niet waarom leadtek zegt dat er maar een ramdac op die kaart zit, dat kan dan toch niet? (btw, niet zelf gelezen, maar dat zeggen al die mensen altijd welke opzoek zijn naar een nieuwe kaart)
Link naar reactie
[quote:43318e3f74="Red Dragon"]LOL.. BA, Marcel heeft nooit de GF2/GF3 LPF filter problemen gekend. hij is van de "GeForce 4 genereratie" ;)[/quote:43318e3f74] Idd klopt :D Mm, dus gewoon el cheapo filters gebruikt? Ik heb daar verder geen verstand van, maar zoyuden ze dat niet bewust doen om de prijs laag te houden?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...