Ga naar inhoud

Probleem met xp installatie en Asus v8200T2 videokaart


Aanbevolen berichten

Als ik Windows xp wil installeren (op een lege schijf) lukt dit niet als ik de Asus V8200T2 videokaart in mijn pc heb. De installatie stopt na de eerste keer herstarten. Mijn scherm blijft dan zwart en er blijft een wit streepje knipperen links boven in beeld. Het vreemde is dat ik Windows ME wel zonder problemen kan installeren. De Win xp installatie gaat wel goed als ik mijn oude videokaart terug in mijn pc zet. (voodoo 3500 TV) Mijn pc werkt dus gewoon goed met de Asus V8200T2 videokaart alleen bij het installeren van win Xp moet ik even wisselen van videokaart. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Link naar reactie
Ik heb het zelfde gehad met een Asus V8200 (classic) GeForce 3 kaart die ik ooit had. toen wou ik WinXP ook instaleren en kreeg ik precies wat jij ook heb gehad. Ik heb het toen op de zelfde manier als jij opgelost door de instalatie met een andere videokaart te doen. na de instalatie deed ik de V8200 her weer in en vervolgens draaide de pc prima. Ik denk dat het een Asus V8200 kwaal is. mischien dat er een Bios upgrade is van Asus voor de videokaart, met andere kaarten heb ik het nog nooit meegemaakt. alleen met de V8200.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...