Ga naar inhoud

Drivers verkeerd?


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een oude pc staan met een ati videokaart. Windows herkent de kaart als een Ati ultra pro pci (mach 32) kaart. Maar als windows opstart geeft hij aan dat er een probleem is met de kaart en komt het schermpje om de resolutie in te stellen end. tevoorschijn. Die staat op 640x480 met 16 kleuren en ik kan de balkjes niet verplaatsen. Dit duid dus op een niet (goed) werkende driver maar als ik op de kaart kijk klopt het toch echt met de driver die windows aangeeft. Toen ik de pc kreeg had hij dit probleem al en er zitten geen orginele drivers bij. Mankeert er nou iets aan de kaart of kan het ergens anders aan liggen. Alvast bedankt kevin P.S. Van de Ati website heb ik ook een driver gedownload en die werkt ook niet :cry:
Link naar reactie
Hoi, ik heb hetzelfde probleem gehad met ook een oude machine. Bij mij was het intern geheugen niet compatible met elkaar, maar werd wel herkend door de BIOS. Met als gevolg dat de configuratie instellingen NIET meer werken (oa. refreshrate etc). :o :o Bij mij werkte het om 1 geheugenbank leeg te maken, dus met 1 soort RAM te werken. Zeker bij oudere machines is compatibiliteit van componenten een must! :roll: Succes!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...