Ga naar inhoud

Geen ondertiteling na klonen beeldscherm


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn pc via de tv-out op m'n GF 4 Ti 4200 op een tv aangesloten. Ik gebruik hiervoor een S-video kabel. Het beeld is prima (alleen de zwarte rand zou ik nog wel weg willen hebben, maar dat terzijde), maar ik krijg met geen mogelijkheid ondertiteling in beeld (ook niet op m'n monitor) en ook een aantal knoppen in het DVD-menu zijn niet meer zichtbaar. Ik heb het bij twee verschillende DVD's geprobeerd (meer heb ik er niet :) ). Ik heb via de eigenschappen van m'n beeldscherm en het n-view tabblad m'n scherm gekloond. Als ik n-view uitschakel, heb ik wel ondertitels op m'n beeldscherm, maar dus geen beeld op m'n tv. Als afspeler gebruik ik Intervideo WinDVD 3.1 DXVA en daar staat de ondertiteling ook ingeschakeld. ps Ik heb dit bericht ook in het DVD, multimedia gepost maar daar werd gezegd dat ik het beter in dit forum kon vragen. Ik weet niet hoe ik er daar een slotje op kan laten zetten.
Link naar reactie
Ik heb het ook gehad met mijn radeon 8500. Hoe ik het opgelost heb ? Andere DVD-speler dan de meegeleverde DVD-software van ATI. Nu werkt ie wel, overigens op allebei de programma's. Alleen ATI-software gaf wel het beste beeld. Ben er nog niet uit, hoe dat nou precies zit maar ik vermoed dat jouw probleem 'm zit in de standaardinstellingen: "show subtitles allways" = aangevinkt. of zoiets. Dat kwam ik ook tegen, dus wordt toch in de instellingen zoeken, ben ik bang. Suc6
Link naar reactie
Het probleem is inmiddels opgelost. Doordat win xp gecrasht was en ik het met geen mogelijkheid meer aan de praat kreeg, heb ik alles opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het gewoon zonder dat ik verder iets veranderd heb. Ook een aantal andere dingetjes zijn nu net iets anders. Het lijkt wel of XP ( en daarvoor win 98) zichzelf telkens op een net iets andere manier installeert. Het blijft natuurlijk wel een Microsoft produkt. :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...