Ga naar inhoud

TV-Kaarten: Welke moet ik nemen?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wil graag TV op mijn PC en ik ben nog net intelligent genoeg om te weten dat ik dan een TV-kaart nodig heb, maar daar houdt het ook mee op. Waar moet ik op letten als ik bij bijv. Alternate tussen de lijst TV-kaarten aan het bladeren ben? Oh ja, ... in een TV-kaart heeft toch gewoon een Coax aansluiting? En tot slot, welke kaart raden jullie mij aan, rekening houdend met de prijs (meer dan 100 Euro ga ik ABSOLUUT NIET betalen voor een TV-kaart). Alvast bedankt, Elessar, the Elfstone son of Arathorn of the House of Valandil Isildur's son, heir of Elendil. P.S. Dat wist je niet hè, dat ze hier in Middle-Earth PC's hebben mét internet :wink: :P :D
Link naar reactie
Naast Leadtek (die hebben pas sinds een half jaar o.i.d. een tv-kaart op de markt gezet) zijn Pinnacle en Hauppauge fabrikanten van tv-kaarten. Ik zou eerst kijken wat voor functies dat je allemaal wilt en dan naar merk/type gaan kijken. Voorbeelden: - afstandsbediening, stereo of monogeluid, radio enz... De verschillen zitten hem meestal in de functies en details, tussen de kaarten onderling is er niet zoveel verschil. Zelf heb ik een hauppauge winTV primio FM kaart gekocht. afstandsbediening, mono tv-geluid, stereo-radio geluid, voor 100 euro geloof ik. Die kaart bevalt heel goed. Volgens mij is die leadtek wel wat goedkoper, maar die was nog niet te koop in februari...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...