Ga naar inhoud

Leadtek A250 TD (GeForce 4 Ti 4400) overleden :'(


Aanbevolen berichten

Ja, ook ik ben 1 van degenen die op aanraden van dit forum een Geforce 4 TI 4200 met 128 mb van leadtek heb gekocht. Maar vooral dankzij nieuwe chipset drivers (VIA 4in 1) is de performance van mijn Geforce 4 sterk verbeterd (zie mijn draad "3D test in W'98 veel alger dan XP")en mijn favoriete programma (Flightsimulator) draait perfect. Dus mede gelet op de berichten in deze draad denk ik niet dat ik mijn kaart zal gaan overklokken, zodat ik hopelijk nog lang van deze kaart kan genieten (maar ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen) PaulusP
Link naar reactie
  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:88201de8af="Marcel de Reus"][quote:88201de8af="Fr4ggie"]Dat hij de 40.72 drivers al geinstalleerd heeft alleen nog niet getest heeft.[/quote:88201de8af] Denk je? Ik vind het iig vaag geformuleerd.[/quote:88201de8af] wat je maar vaag vind. :roll: jij heb altijd wel wat te zeuren volgens mij :cry:
Link naar reactie
[quote:4f585d8496="Red Dragon"][quote:4f585d8496="Marcel de Reus"][quote:4f585d8496="Fr4ggie"]Dat hij de 40.72 drivers al geinstalleerd heeft alleen nog niet getest heeft.[/quote:4f585d8496] Denk je? Ik vind het iig vaag geformuleerd.[/quote:4f585d8496] wat je maar vaag vind. :roll: jij heb altijd wel wat te zeuren volgens mij :cry:[/quote:4f585d8496] Ho ff, de enige die hier vaak wat op andere aan te merken heeft ben jij hoor. Je hoort mij echt niet vaak zeuren. Ik vond het gewoon vaag geformuleerd, dacht dat je een typo had gemaakt en de 31.x oid nog ging testen omdta de beeldkwaliteit van de 40.x je niet beviel, daarom vroeg ik het dus ff.
Link naar reactie
[quote:8e936b505f="Marcel de Reus"] Ho ff, de enige die hier vaak wat op andere aan te merken heeft ben jij hoor. [/quote:8e936b505f] Ik heb meestal alleen maar wat op jou aan te merken, is je zeker nooit opgevallen :roll:, een enkele keer heb ik wat op iemand anders dan jou aan te merken maar 98% is het tegen jou. [quote:8e936b505f="Marcel de Reus"]Je hoort mij echt niet vaak zeuren. [/quote:8e936b505f] Nee je heb gelijk, jij doet dat niet, ik ben slecht en jij bent braaf. :) [quote:8e936b505f="Marcel de Reus"] Ik vond het gewoon vaag geformuleerd, dacht dat je een typo had gemaakt en de 31.x oid nog ging testen omdta de beeldkwaliteit van de 40.x je niet beviel, daarom vroeg ik het dus ff. [/quote:8e936b505f] Als je iets niet begrijpt dan vraag je het toch gewoon ipv van meteen mijn post als VAAG te bestempelen. Ik heb de 40.72 drivers geïnstalleerd en vind de TI 4400 met deze drivers op de desktop gewoon minder dan de Radeon 9700 pro. daarna zeg ik dat ik de 40.72 nog ga testen, testen bedoel ik mee de ti 4400 met deze drivers gebruiken in 3dmark2001se en 3d games. e.d. Het begint er een beetje op te lijken dat je het leuk vind om elke keer een aanvaring met mij te maken. Het begint een beetje een persoonlijke Vete te worden. beetje jammer eigenlijk wel. zullen we afspreken dat we elkaar gaan Negeren. dat lijkt me beter. dan hoeven we ook niet telkens van die stomme off-topic posts te maken zoals deze.
Link naar reactie
[quote:cc2d4acbc4="Marcel de Reus"][quote:cc2d4acbc4="Red Dragon"]Ik heb me Leadtek TI 4400 nu eindelijk weer terug. meer dan een maand moeten wachten maar ja. dat lag niet aan Eynstein maar aan ACAL. 40.72 drivers staan er op en het valt me nu al op dat de Radeon 9700 pro scherper desktop beeld heeft/had. zal dadelijk eens even de 40.72 drivers testen.[/quote:cc2d4acbc4] Hm welke drivers bedoel je nu?[/quote:cc2d4acbc4] Lijkt dit misschien op een vraag???? Dit is helemaal geen persoonlijke vete en ik ag je zeker niet negeren, van wat ik over je weet en hoever ik je ken vind ik je wel een toffe gozer, maar jij doet net of ik telkens de discussie met jou aan wil gaan. Jij bent degene die begint met zeuren hoor, ik zeg gewoon dat ik niet begreep wat je bedoelde en dat ik het een beetje vaag geformuleerd vond, daarop kun jij gewoon uitleggen wat je bedoelde of zoals vaak tegen mij weer een heel zeur verhaal beginnen. Begrijp me goed: ik heb geen zin in dit constante gezeur, ik wil gewoon nuttige dingen posten en niet telkend in discussie gaan. Het is helemaal niet nodig om elkaar te negeren maar denk eens na voordat je iets post waar ik wel op MOET reageren aangezien jij me gewoon publiekelijk als 1 of andere discussie demon probeert af te schilderen. Ik wil het hier graag bij laten als het kan en ik hoop dat je voortaan me niet weer onterecht als zeurpiet, discussiemonster oid beschuldigd want als je even gaat terug zoeken doe jij dit achterlijk veel de laaste maanden. [edit]vind je het toch nog onduidelijk en wil je reageren gebruik je daar dan maar PB voor. Ik heb niks tegen je, maar je kiest af en toe gewoon echt de verkeerde reacties [/edit]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...