Ga naar inhoud

Nieuwe Videokaart, niet meer het nieuwste systeem??


Aanbevolen berichten

Ik heb niet zo'n geweldig nieuw systeem meer (zie sig) en wil hier een nieuwe Videokaart in plaatsen. Ik zelf dacht aan een RADEON8500 van club3d. Een G4Ti heeft (dacht ik) geen nut meer ivm CPU. (en een beetje buiten budget, rond de 150euro) Is dit een goede kaart icm mijn systeem, ook zie sig. Iedereen av bedankt voor reacties!!
Link naar reactie
Radeon 8500 zeker een goede kaart, maar vergelijk wel eens de club3d met de andere radeon 8500's. Naar het schijnt (maar geen ervaring ermee) zijn de koelers van de club3d's van slechte kwaliteit, dus als je van plan bent te overclocken neem je beter een radeon 8500 van een ander merk. Oh ja, als je tv-out wilt gebruiken, zorg dan dat je geen oem kaart koopt, want die radeons geven meestal alleen maar kleur op tv met hun eigen bijgeleverde kabels, met andere kabels krijg je meestal zwart/wit beeld (weet ik wel uit ervaring)
Link naar reactie
[quote:0be291472e="ap.troost"]heye ik wil nix zeggen.. maar ik heb nog niet eens 600 euro uitgegeven voor dit systeem... en ik ben ook vijftien... moet je mijn 3dmark is kijken... 12001, en helemaal zelf gedaan[/quote:0be291472e] WTF??? Hoe kom jij aan 12000 punten als je mem geeneens op turbo loopt?? Ik kom maar aan 12113 met 10x185 met alle mem op aggresief en mijn GF4 op 324/666. Komt zeker door de nieuwe nvidia drivers. Mijn score is nog met de 2X.XX drivers. Ik heb daarna nooit meer getest. 600 euro is wel heel weinig BTW, Is dat inclusief kast, monitor, toestenbord, ed?
Link naar reactie
Marcel ooit van de wonderbaarlijke 40.41 drivers gehoord?!?!!? zomerslaap gehad of zo. 12.000 met dergelijk systeem is normaal met 40.41 drivers. ik heb inmiddels meer dan 13000 punten. en dat was met slechts 1900mhz terwijl mijn oude record met 1920mhz was. Maak een dual boot linux/winXP en zet de 40.41 er maar op dan kan jij ook 13.000 punten scoren
Link naar reactie
[quote:23078344dc="Red Dragon"]Marcel ooit van de wonderbaarlijke 40.41 drivers gehoord?!?!!? zomerslaap gehad of zo. 12.000 met dergelijk systeem is normaal met 40.41 drivers. ik heb inmiddels meer dan 13000 punten. en dat was met slechts 1900mhz terwijl mijn oude record met 1920mhz was. Maak een dual boot linux/winXP en zet de 40.41 er maar op dan kan jij ook 13.000 punten scoren[/quote:23078344dc] kan idd, ik heb nu nog winxp in een dualboot erbij staan maar ik heb geen zin om weer te gaan OC'en ed. Misschien dinsdag ff kijken. Flikker ik 3Dmark en rivatuner erop. Kijk hoe hoog mijn proc wil en gooi mijn videokaart weer naar 307/702. Ik had BTW wel door dat die drivers goed waren maar ik ben nu al 2 maanden niet meer in WinxP geweest :P (ja heel ff om AOE te spelen.)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...