Ga naar inhoud

Geforce 2 doet 't niet onder XP pro


Aanbevolen berichten

Hoihoi, hier ben ik weer ! :roll: Ik heb een Asus geforceII v7100magic gekocht (Ik weet 't iemand vertelde mij achteraf dat 't een slome kaart is maar ik gebruik 'm alleen maar voor m'n DVD speler en de medewerker van Alternate zei dat hij 'm ook gebruikt( ok misschien een smoes ?) maar hij doet 't niet hij wilde zichzelf installeren maar er werd in de wizard aan gegeven dat hij niet sart met daar achter"(code 10)" ! Nu heb ik verschillende drivers gedownload:"detonator",Asus maar ze werken geen van alle ! :cry: Ik terug naar Alternate Ridderkerk die zeiden dat ik in m'n BIOS moest gaan kijken! maar waar? Ze vertelde ook dat ik naar m'n hz moest kijken in configuratiescherm>beeldscherm>instellingen>geavanceerd Maar ik zie nergens hz staan wel DPI ? is dit 't zelfde? :evil: :roll: Maar om ff bij de videokaart te blijven. Moet ik 'm gaan ruilen voor één die wel op XP kan draaien of hebben jullie nog een tip? Mijn gegevens: Win XP pro Intel Pentium 3,450 mhz SiS chips ( 5600 en een 5595op m'n moederbord(iemand vertelde dat dat ook belangrijk was) een 7 GB HDD en een 20 GB HDD 256 intern geheugen en een niet werkende videokaart :evil:
Link naar reactie
Ik zou hem sowieso ruilen als je hem alleen voor DVD gebruikt, je hebt je een mooi oor aan laten naaien door Alternate. De GF2 MX heeft een gare TV-out, en van de huidige kaarten is het ronduit de slechtste die je hebben kan voor DVD playback. Maar dat terzijde. Je videokaart doet het dus wel, omdat je wel gewoon beeld hebt. Probeer anders eens de drivers van nVidia zelf, www.nvidia.com Vergeet ook niet om je oude drivers te uninstallen, dat kan ook een hoop problemen voorkomen. Als je toch ruilen gaat, dan zou ik eerder richting een ATI R8500 gaan, de TV-out van ATI is ver beter als die van de GeForce serie. Matrox is helemaal ideaal, probleem is alleen dat je daar in spellen niks aan hebt.
Link naar reactie
[quote:35fbf783ab="BA"]Je videokaart doet het dus wel, omdat je wel gewoon beeld hebt. Probeer anders eens de drivers van nVidia zelf, www.nvidia.com Vergeet ook niet om je oude drivers te uninstallen, dat kan ook een hoop problemen voorkomen. [/quote:35fbf783ab] Die driver heb ik al detonator 30.2 en de 29.42 en 27.42 werken niet kan niet starten(code 10) Er werd mij verteld dat ik m'n oude drivers kon laten staan ivm XP
Link naar reactie
Ik laat me oude detenator drivers met WinXP ook altijd staan en ze de nieuwe erover heen, nooit problemen mee. ben het echter wel met BA eens dat het natuurlijk nog beter is als je ze weghaald. Code 10 is vaak dat je videokaart niet goed in je pc zit of dat ie defect is. lijkt me sterk dat je de bios moet wijzigen. Ik zou of je hele pc meenemen naar Alternate of de videokaart ruilen
Link naar reactie
Nou hehe !!! Werd 't nu echt zat Oude drivers eraf gehaald..............NIKS Alternate gebeld voor de 5e keer moest in veilige modus drivers eraf halen en opstarten........................weer NIKS Alternate gebeld voor de 6e keer nu blijkbaar een (goede) medewerker die kwam erschter dat de " ASUS GEFORCE 2 V7100MAGIC" niet onder windows draait !!!!!!!!! :evil: :x :-? :roll: Dus ik volg jullie advies op (hehe!!) Ik ga morgen terug om een geforce3 te halen of was 't nou een Radeon 7500 :lol: Kortom ik ga er één halen die wel XPpro kan hebben ! rond de 100 euro In ieder geval bedankt en hoop dat 't nu wel lukt !
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...