Ga naar inhoud

LG Flatron 795+ scherpte/zuiverheid?


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds maandag bovenstaande monitor aangeschaft nav de vele goede recencies. Bewegende beelden (games) en plaatsjes zien er echt super uit. Echter, krijg ik het maar niet voor elkaar het bureaublad, verkenner en IE explorer scherp te krijgen. Ik doel dan voornamelijk op de zuiverheid van de letters. Heeft iemand met dezelfde monitor deze problemen ook gehad? Kan iemand mij nuttige tips geven mbt instellingen of is het een kwestie van gewenning van de overstap van LCD naar een dikke deur? Alvast bedanktvoor jullie reactie! PhP.
Link naar reactie
Sorry,ik zit nu op mijn werk. Dat zal ik vanavond even moeten proberen. Ik heb 60 hz (standaard) geprobeerd, 85 en 100. Volgens mijn ogen is ie niet echt loopzuiver. Heb jij de zelfde monitor dan? Had jij dan wel meteen scherp beeld na installatie ervan? Via OSD heb ik alles al geprobeerd in te stellen maar dan kom ik er ook niet echt uit.
Link naar reactie
[quote:c61b12d6fb="PhPatton"]Sorry,ik zit nu op mijn werk. Dat zal ik vanavond even moeten proberen. Ik heb 60 hz (standaard) geprobeerd, 85 en 100. Volgens mijn ogen is ie niet echt loopzuiver. Heb jij de zelfde monitor dan? Had jij dan wel meteen scherp beeld na installatie ervan? Via OSD heb ik alles al geprobeerd in te stellen maar dan kom ik er ook niet echt uit.[/quote:c61b12d6fb] Slashhead heeft niet dezelfde monitor! btw, heb je drivers voor je monitor geinstalleerd, of is ie plug&pray ?
Link naar reactie
[quote:b70cae6288="PhPatton"]Ik de laatste drivers geinstalleerd evenals de laatste detonators voor de GF4 kaart.[/quote:b70cae6288] Probeer eens andere detonators. Vroeger, lang geleden ;) , had ik een Viper 550 (tnt) en bij iedere driver zal een groot verschil in 2D. en sommige drivers kon ik helemaal niet proberen omdat de polariteit van de monitor dan verkeerd omstond ofzo en dan trilde mijn beeld. Heb nog steeds dezelfde monitor en met videokaarten daarna ben ik dat probleem nooit meer tegen gekomen. Probeer bv eens de omega drivers, www.omegacorner.com zijn aangepaste detonators, gemaakt voor kwaliteit en niet snelheid. Ik heb trouwens tijdens de installatie voor de speed settings gekozen, ik vindt de LOD te scherp in de quality settings.
Link naar reactie
[quote:85bf53791f="PhPatton"]O ja, en waar kan die quality en/of speed instellingen vinden? Is dat trouwens van de videokaart of van de monitor?[/quote:85bf53791f] Bij omega drivers kun je zonder meer de nieuwe drivers over de oude heen gooien, mij normale detonators, is het beter de oude eerst te verwijderen en dan pas de nieuwe te installeren. Dit zijn drivers voor je GF4, en je krijgt tijdens het uitpakken van de drivers vanzelf de keus tussen die speed\quality.
Link naar reactie
[quote:132a9b6a23="PhPatton"]Hoe moet je de huidige detonators verwijderen/uninstallen?[/quote:132a9b6a23] voor omega drivers hoeft dat dus niet he. Maar anders, ga je naar je control panel en naar software of add\remove programme's, dan verwijderen je de nvidia detonators of asus drivers. herstarten, terug naar standaard vga drivers. met detonator destroyer verwijder je de laatste restjes van je oude drivers. ( http://www.guru3d.com/detonator-destroyer/ ) en dan ga naar je naar system > beeldscherm > update en zeg dat je een diskette hebt om daarna naar de plaast te browsen waar je de nieuwe drivers hebt uitgepakt. (Dit als er geen setup.exe is) Denk dat het met win XP ongeveer hetzelfde gaat, dat weet ik alleen niet zeker, heb XP allang niet meer op mijn HD.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...