Ga naar inhoud

-= GeForce 4 Topic deel 21 =-

Aanbevolen berichten

• Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Mooi kaartje om te zien die Sparkle. alleen een beetje laat, laat ze maar een mooie NV30 kaart maken en dan op tijd. wat de Leadtek betreft. ik heb ergens een half jaar terug een artikel gelezen over het OCen van versheidene GF4ti 4600 kaarten, de Leadtek en de Gainward kwamen daar goed uit maar er waren geen excesen, ook opvallend was dat de visiontek geen Mem heatsinks had en een van de verste kwam met Mem ocen. dus de grote cooler van Leadtek en sprakle zegt niet alles.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
www.guru3d.com [quote:f509c4051f]All that and more in our interview with Eoin Leyden. (Creative) [i:f509c4051f] "Now that's putting me in a really difficult position because as you know NVIDIA are pretty consistent with their "we don't talk about unreleased product" position but here is what I think I am safe in saying … (bear in mind I have seen specs and simulations not actual hardware). Based on what I've seen NV30 will retake the performance crown from ATI by a significant amount. Obviously I can't comment on clock speed etc. but its fair to say that we should see a significant jump based on the fact that NV30 is on 0.13 and 9700 Pro squeezed every last cycle out of 0.15." [/i:f509c4051f][/quote:f509c4051f]
Link naar reactie
Erg itteressant HJS maar meer iets voor het NEXT Genration vid-card topic. hier een foto van de doos van ASUS van de GeForce 4 MX440 met de NV18 core ipv NV17 (dus met AGPx8) [quote:a15b494e51]NVIDIA decided not to make a rather big launch with shouting marketing all over the place for their updated GeForce4 family of graphics processors that support AGP 8x. The GeForce4 Titanium line will pick up AGP 8x a bit later this year, to be precise, as soon as manufacturers sell all their current graphics cards. ASUStek was the first to show off a new product boxshot. No information on pricing is avaiable but i believe the price will remain the same. ASUS V9180 Magic (GeForce4 MX440 with AGP 8x) [img:a15b494e51]http://www.guru3d.com/uploads/20020919-01.jpg[/img:a15b494e51] [/quote:a15b494e51] das ook van guru3d :P
Link naar reactie
Nog meer NV18 & NV28 nieuws [quote:3a7d890157]Nvidia’s long-awaited NV18 and NV28 graphics chips will finally be launched worldwide on September 25, formally leading the company into the AGP 8x market. The NV18 and NV28 in fact differ little from the former NV17 and NV25 chips in core structures, except that the two new products are able to support the latest AGP 8x graphics technology. According to sources, the NV18 and NV28 will be named the GeForce4 MX440 8x and GeForce4 Ti 4200 8x, respectively, following Nvidia’s two better-selling products, and will be priced only slightly higher than the current chips. Volume production of the NV18 chips will begin in October and that of the NV28 chips some time later, sources said. Facing the new competition from Nvidia, especially in the medium-range market, ATI Technologies announced that in October it will introduce its Radeon 9500 series, a simpler version of its top-end Radeon 9700 PRO. Though based on the R300 core and offering the AGP 8x specification, the Radeon 9500 series (Radeon 9500 and Radeon 9500 PRO) is designed with four pipelines and DirectX 8.1 support. The Radeon 9500 PRO and 9500 are quoted at US$219 and US$179, respectively. ATI started small-scale shipments to its card-manufacturing partners lately. Full-scale production will begin next month.[/quote:3a7d890157] Bron: http://www.digitimes.com/NewsShow/Article.asp?datePublish=2002/09/19&pages=04&seq=16 Vraag me af wie er op de NV18 en NV28 zit te wachten? ik denk alleen de Oem's
Link naar reactie
De kaart is niet voor iedereen slecht. Als je geen spellen speelt is het een prima bordje. Veel bedrijven zweren het bij nVidia vanwege de drivers en de stabiliteit. Een GF4MX is voor die doelgroep niet eens zo gek. Hoewel ik zelf liever een Matrox G550 heb kun je met een GF4MX440 in iedergeval nog wat spelletjes spelen, dat kun je met een G550 wel vergeten.
Link naar reactie
[quote:b717065e2e="Slashhead"]De kaart is niet voor iedereen slecht. Als je geen spellen speelt is het een prima bordje. Veel bedrijven zweren het bij nVidia vanwege de drivers en de stabiliteit. Een GF4MX is voor die doelgroep niet eens zo gek. Hoewel ik zelf liever een Matrox G550 heb kun je met een GF4MX440 in iedergeval nog wat spelletjes spelen, dat kun je met een G550 wel vergeten.[/quote:b717065e2e] Ja maar wat moeten bedrijven met een zilveren kaart en wat moet die kaart met een blok lood erop :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...