Ga naar inhoud

HELP!! leadtek Ti4200 128mb


Aanbevolen berichten

Ik heb net een nwe Leadtek GF4 ti4200 128mb ontvangen en geinstalleeerd maar krijg hem niet aan de praat! Steeds als ik een spel wil opstarten, start mijn hele pc opnieuw op. Ook als ik diagnostisch hulpprogramma draai onder syteeminfo start de pc opnieuw op. 2d (internet office enz gaat zonder probleem) HELP!!! WinXP pro MOBO MSI K7T266 PRO 2 Athlon XP1600+ Via driver 4.38 (4.41 ook geprobeerd) nVidia detonator 30.82 (28.32 ook geprobeerd)
Link naar reactie
Ik heb een a-open kast met een 300w voeding, daarnaast heb ik XP pro helemaal kaal opnieuw geinstalleerd. Alles in 2d werkt maar zodra ik een spel wil opstarten start mijn pc opnieuw op. Raak helemaal gefrustreerd!!! GF3 ti200 ook Leadtek werkte als een zonnetje! Ook reeds omdat hij nog al wat stroom trekt diverse randapperatuur losgekoppeld.Still no go! 4 in 1 drivers van via ge-up en ge-downgrade eveneens de detonator drivers. Ik heb wel gekeken naar welke irq er geshared worden en de gesharde kaart er voor de zekerheid eruit getrokken. Wel heb ik SB live player 5.1 en heb gehoord dat dat nogal wat problemen geeft. Vanavond zal ik alle kaarten eruiot trekken en alleen het AGP slot bezetten kijken of dat sjoege geeft. ALLE TIPS ZIJN WELKOM!! RADELOOOS!!!
Link naar reactie
Ik heb alle kaarten eruit getrokken en alles weer opnieuw bekeken maar 3d werkt nog steeds niet. Heb in XP DXDIAG gedraaid en die zegt dat Direct 3D een probleem heeft. Als ik die test oversla en kijk naar de instellingen is die niet ingeschakeld????? Vreeemd?? Denk dat mijn MSI mobo gewoon niet met doe videokaart overweg kan.
Link naar reactie
Overigens heb ik die kaart ook geinstalleerd in een P3 800 systeem met een asus bord en dat werkte vlekkeloos vandaar dat ik weet dat er mer die videokrt niets mis is. Ook zit er in dat P3 800 systeem exact dezelfde voeding. Zou die nog kunnen verwisselen maar of dat sjoege bied? Koop ik straks een enermax blijkt dat het niet te zijn
Link naar reactie
Tja, dat risico zit er altijd in ;) Maar een Pentium 3 vraagt en vreet heel wat minder stroom dan een AMD XP !! Misschien kun je in een winkel vragen of je hem op bruikleen mag gebruiken, leg je je probleem uit en wat jij denkt (of wij ;) ) dat het probleem is en als het helpt dat je hem koopt en als het niet helpt dat je hem weer terug brengt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...