Ga naar inhoud

3DMark 2001


Aanbevolen berichten

Ik heb: AMD Athlon XP 2000+ EpOX EP-8K3A Leadtek WinFast GeForce 4 ti4400 128 MB IBM 80 GB 7200 RPM 2x 256MB DDR Samsung PC2700 MAG Innovision 1795 In de nieuwe CT stond in de top10 de Informatique op #1: AMD Athlon XP 2000+ EpOX EP-8K3A XFX GeForce 4 ti4200 64 MB 256 MB DDR PC2700 Maxtor 40GB 7200 RPM Lite-On C1770NSL Dat is bijna hetzelfde systeem... alleen zelfs nog iets minder goed, maar hij kwam met 3DMark 2001 op 9495 en mijn pc op 7906.... hoe kan dit?!?!? en wat zou er moeten veranderen om die prestaties te krijgen??? of heb ik de instellingen van 3DMark2001 niet goed ingesteld?? (gewoon de default) waar zou dat aan moeten liggen??? alstublieft een antwoord
Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:6f4f81e255="ap.troost"]ik heb de test niet opgeslagen ik zal hem ff opslaan dan geefik je een link, ik doe de test nu opniew ps ik heb een volledig geupdate windows me[/quote:6f4f81e255] Dat is gelijk het prob. ME is gewoon slecht :( Het kan je geheugen niet beheren en daardoor is je score waarschijnlijk lager. Ga over naar 98SE of XP (of Linux :P )
Link naar reactie
Windows onder Linux? Dat bestaat niet. Je kunt wel een aardige lading Windows proggies en spellen onder Linux draaien met Wine (www.wine.com) en met WineX (www.transgaming.com). Als je Linux onder Windows wil draaien om eerst ff te proberen kan dat met een 1 of andere sample (www.suse.com). Bedoel je een test uit C!T (Computer Totaal) of C't (Computer Techniek) bij C't testen ze meestal zowel met Linux als met Windows, bij C!T alleen met Windows. 3DMark draait niet onder Linux. Wil je serieus aan Linux gaan denken, ga dan eens naar het Linux forum. Ik zelf draai nu ongeveer 1,5 maand Linux en ik gebruik Winddoos alleen nog voor AOE.
Link naar reactie
Beetje rustig blijven... :) Voer gewoon de benchmark uit en nadat hij kompleet is krijg je een pop-up scherm met je score right? In dat schermpie staat ergens "Online Result Browser" en dan stuurt hij je score naar het internet en opent je internet browser. Druk op update en je krijg een URL en die post je dan hier zodat wij je score kunnen bewonderen :) Succes K.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...