Ga naar inhoud

hercules 9000


Aanbevolen berichten

[quote:7de0f18cee="wijngod2"]Ja weet al dat de kaart er voor rond de 140 eurotjes is. Alleen ik wil eigenlijk de beste kaart ervoor hebben.Lees heel vaak op dit forum randoon ????[/quote:7de0f18cee] randoon??? :lol: Radeon bedoel je... een radeon 9700 is echt de beste kaart, maar een zware overkill in je systeem, tenzij je de rest van je systeem ook upgrade zodat die de kaart ook bijkan houden, dan is zon kaart interessant... ik zou voor zo'n systeem, en als ik een gamecard moet hebben, een snelle GF4 ti-4200 aanschaffen
Link naar reactie
[quote:622041f231="turbulence"][quote:622041f231="wijngod2"]Ja weet al dat de kaart er voor rond de 140 eurotjes is. Alleen ik wil eigenlijk de beste kaart ervoor hebben.Lees heel vaak op dit forum randoon ????[/quote:622041f231] randoon??? :lol: Radeon bedoel je... een radeon 9700 is echt de beste kaart, maar een zware overkill in je systeem, tenzij je de rest van je systeem ook upgrade zodat die de kaart ook bijkan houden, dan is zon kaart interessant... ik zou voor zo'n systeem, en als ik een gamecard moet hebben, een snelle GF4 ti-4200 aanschaffen[/quote:622041f231] Je heb gelijk ik had niet echt op zijn verder systeem specificaties gelet, ja de Ti4200 is een hele interesante kaart voor hem maar die ligt in de prijsklasse weer hoger als de hercules 9000 dus aan hem de keus. Greetz Mob
Link naar reactie
Zie mijn topic : 3dMark score normaal ? Ik heb op de HCC een Sapphire Rageon 9000 128 mb gekocht voor 109 euro. De 9000 Pro koste pakweg 140 eur en is volgens internet reviews 10-15 procent sneller. Zoals de anderen zeggen kwestie van budget. Of in je buidel tasten en een GF4-TI of een Radeon 9700 Pro of zo. Heb hem net 2 dagen ingebouwd en ben er dik tevreden mee. Zie ook de FAQ van dit forum, best leuk . Zou in elk geval een directx 8 complaint kaartje nemen en dat is de 9000 wel. succes met je dilemma. Sneller is sneller geld weg. :wink:
Link naar reactie
Ik geloof niet dat iemand kritiek op Hercules heeft gehad, waar het op aankomt is je budget. Aflopend in prestatie-volgorde: Radeon 9500 Pro/GeForce4 Ti4600 GeForce4 Ti 4200 Radeon 9000 Dat zijn goede kaarten met een fatsoenlijke prijs/prestatieverhouding. Sneller heeft voor jouw systeem geen zin, langzamer ook niet. Dus kies de kaart eruit die het beste in jouw prijsklasse valt. Mijn keuze zou de GF4 Ti4200 zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...