Ga naar inhoud

Hyundai P910 in een echte winkel


Aanbevolen berichten

Een goede monitor in de test van deze maand was de Hyundai P910+. Maar ik vind dat algemene verkrijgbaarheid ook een punt moet zijn voor de test. Behalve in 4 webshops (gevonden bij tweakers) lijkt dit ding niet te verkrijgen!!!!!! (In de omgeving van Haarlem en de zwarte markt in Beverwijk). Wie heeft hem gevonden?
Link naar reactie
Dat pricewatch van Tweakers maar 4 webshops opgeeft die die monitor hebben wil niet zeggen dat andere shops hem niet hebben. niet alle producten die een shop heeft worden doorgegeven aan de pricwatch. alleen de producten die de winkel zelf door heeft gegeven. zoek eens op www.google.nl op die monitor en dan naar webshops. mischien vind je er dan meer dan 4
Link naar reactie
Voordat ik een scherm koop, wil ik het graag zien spelen. Lijkt me logisch toch? In een winkel kun je zien of de conclusie van CT juist is. Ik koop vaak goed geteste artikelen, maar het scherm wil ik toch erg graag even zien. De importeur verwees me ook al naar een webwinkel. CT zou dit gewoon mee moeten nemen in hun conclusie: algemene verkrijgbaarheid. Wat heb je immers aan een scherm dat je nergens kunt zien?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...