Ga naar inhoud

Goede 3dmark 2001 Se score?


Aanbevolen berichten

1. het was nietr serieus bedoelt vandaar ook :P 2. je hoeft toch ook niet 1 applicatie tegelijk te gebruiken? ik gebruik onder Linux altijd een hele zooi proggies tegelijk, als je nu bijvoorbeeld NWN speelt en je mp3player laat draaien en een cd brand adn kom je toch op je swap terecht vrees ik nogmaals dit is extreem en heyt was dus ook als joke bedolet
Link naar reactie
[quote:b623a3958c="Red Dragon"]het was meer een vraag van me odma tik het me gewoon afvroeg. Ik brand nooit een cd tewijl ik NWN speel en ik speel nooit MP3's af onder NWN. en zelfs dan heb je aan 512mb nog zat. Ik zat me gewoon af te vragen wat voor game of wat voor iets meer dan 512mb nodig had.[/quote:b623a3958c] 1 single game gaat het niet halen denk ik misschien als je hem online speelt en jij de host bent
Link naar reactie
Ik haal dus een score van ongeveer 4300 punten. Celeron 2 800Mhz Chaintech 6AJM4/100 320MB SD-RAM PC133 Asus V8440 (Ti4400 128MB DDR) Denk dat niet meteen dat dit een domme keus is van videokaart omdat de rest van m'n systeem een bottleneck is, hij is maar tijdelijk, hij moet eigenlijk in m'n aanstaande nieuwe PC. :D Overgins draai ik dat AquaNox perfect zonder enkele hapering op 1152x864@32-bits. En dan alles op Full detail. Ik vindt het een fantastische kaart die GF4 als je het mij vraagt. 8) Vooral omdat ik een TNT2 gewend ben denk ik.
Link naar reactie
[quote:617d66ef0c="Red Dragon"]ALs Multiplayer host heb je al zelden meer dan 512mb nodig. wel natuurlijk als je een dedicated serv maakt met ut2003 en er meer dan 32 man op laat spelen. maar dan ben je met Server werk bezig en een server heb wel wat aan 1 t/m 4 GB intern. :D[/quote:617d66ef0c] De Sunfire 15k heeft naast 106 64bits 900mhz Ultra Sparcs ook nog es een halve Terrabyte RAM. Daar kan je leuk UT2k3 op hosten :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...