Ga naar inhoud

Oude Detonator


Aanbevolen berichten

[quote:eebb0887e1="Bockempiep"]Hé buurman, alles goe? Ik bedoel eigelijk de ouwe detonator. Die van nVidia is de 30.82 en ik zoek een ouwe die voor de GF2 gemaakt is. Da was de 27.42 geloof ik maar ik weet het nie zeker want volges mij was 'ie nog ouwer, snap te? :)[/quote:eebb0887e1]ja, dawel, maar 'k heb er geen oplossing voor. Sorry. nog veel zoekgenot!
Link naar reactie
[quote:2a88568702="kajutsa"]*burn me* maar kan hij niet gewoon beter de 30.xx drivers downloaden? Volgens mij zijn ze echt de snelste en ook voordeel voor de GF2 dus.[/quote:2a88568702] heb jij ze getest dan? toen die uitkwamen had jij al een ti 4200 waarom denk je dat ze beter zijn? 27.42 is bewezen stabiel en goed voor de GF2. 30.xx niet (niet dat ik weet) Je kan beter voor ZEKER gaan dan voor ONZEKER
Link naar reactie
[quote="kajutsa"]daar heb je gelijk in... maar de 27.xx lijken mij echt overbodig. Die zijn al best oud.[quote] So what?! oud!? de GeForce 2 is ook oud. Nieuwe driver is voor een Oude kaart niet altijd de beste [quote:efa4f29e12] Dan moet hij maar gewoon de 29.42 downloaden, want die scheelden op mijn GF2 maarliefst 200 3Dmarks op de 27.xx![/quote:efa4f29e12] de 29.42 en 27.42 lijken me de beste keuze op dit moment. ik durf zelfs te beweren dat nog oudere drivers beter zijn. weet echter nu niet zosnel welke. de 11.xx en de 12.xx serie was destijds ook erg snel op me GeForce 2 Ultra en GeForce 3.
Link naar reactie
[quote:9c9c761565="kajutsa"]Daar maak je weer een punt. Maar in nieuwe drivers kunnen interessante verbeteringen zitten die ook voor de GF2 interessant kunnen zijn.[/quote:9c9c761565] Zou je denken?!?! De Drivers worden door nVidia alleen nog maar geoptimaliseerd voor de GeForce 4 en de NV3x. de drivers zijn echt wel uit gekristaliseerd voor de GeForce 2 features. Het Nut van nieuwe drivers voor een GeForce 2 en oudere kaart is dan ook Niehiel. hooguit een optimalisatie onder WinXP of zo. maar zeker onder Win9x/me heb je meer aan de oudere drivers.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...