Ga naar inhoud

Een PS2 aanluiten op S-video-in van MSI-TI4600 kaart. HeLP


Aanbevolen berichten

Kan iemand mij alstjeblief helpen. :( :( Ik wil graag mijn playstation2 aansluiten op mijn computer doormiddel van de s-video of rgb ingangen van mijn msi-ti4600 kaart. Ik heb alles goed aangesloten maar hoe ik het op scherm krijg geen idee. :-? En wat voor programma hier voor gebruikt moet worden zou ik niet weten.?????
Link naar reactie
Hi Slashhead, Nee ik denk niet dat vivo er op zit, raar want het is de beste kaart die er op dit moment is. Er zit een video ingang niet voor niets op dus hij moet op een of andere manier te gebruiken zijn. Dit zijn de gegevens van de kaart : [url]http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=61&MODEL=MS-8872[/url]
Link naar reactie
Ik ben zelf ook aan de gang gegaan met mijn Leadtek Geforce4 ti4200 128MB ViVO ... ik had nog een oude Nintendo64 liggen en wou het wel eens proberen. Echter wordt ik er geen flikker wijzer van :-? Ik heb de Capture (vivo) software van Leadtek Geïnstalleerd, maarre hij doet niets. Ik heb het vivo kabeltje in mijn videokaart gedaan en de video-uitgang van mijn (geel connectortje) Nintendo64 in de goede ingang van het vivo-kabeltje gedaan. Maar er gebeurd dus niets :( Heeft iemand een mooie site waar alles wordt uitgelegd ofzo? In mijn handleiding van de videokaart staat ook niet veel soeps. Misschien een idee voor Slashhead om zijn FAQ uit te breiden en een beschijving van video-in erbij te gooien :) ;)
Link naar reactie
Ik zal dit weekend eens een ViVo kaart installeren en dan even kijken hoe het precies werkt. Ik heb wel een TV-kaart en die werkt eigenlijk net zo als de ViVo alleen is die veel uitgebreider. De ingang moet ik daar selecteren als CVBS of S-video afhankelijk van de source die ik aanbied. Ik kom hier nog op terug een dezer dagen.
Link naar reactie
Ik heb zonet even een MSX-2 aan mijn Pentium 4 gehangen (via een RF-SCART converter) en dat werkt. Ik heb het op de volgende manier gedaan. Hele zaak aangesloten. MSX-2 aan de video-in en de TV aan de video-uit. PC aangezet en de drivers van de Leadtek CD geinstalleerd. >>PC reset<< Via de CD de WDM drivers geinstalleerd. >>PC reset<< Na opstarten worden de volgende apparaten gevonden: nVidia WDM Video Capture nVidia WDM TV tuner nVidia WDM TV audio crossbar nVidia WDM A/V crossbar In alle gevallen heb ik de optie [b:7d8a4faee4]niet[/b:7d8a4faee4] automatisch installeren gebruikt. Alleen verwezen naar de root van de CD-rom dat ie daar ook moest zoeken. Heel vlot wordt er iets gevonden, waar die dat vandaan haalt weet ik ook niet. Daarna de MyViVo applicatie geinstalleerd. Programma gestart en via de CVBS ingang had ik mijn MSX-2 op m'n monitor staan :lol: :lol: eitje ;)
Link naar reactie
Het is me gelukt slasshead. Ik had eerst WDM-drivers over het hoofd gezien :oops: Nu doet hij het, maar ik vind de kwaliteit niet om van naar huis te schrijven. Het beeld beweegt een beetje en is heel onscherp :( En heb je hem al in de FAQ gezet? Ik denk dat er in de toekomst wel meer Video-IN vragen zullen komen...
Link naar reactie
[quote:973eecf7a7="kajutsa"]Het is me gelukt slasshead. Ik had eerst WDM-drivers over het hoofd gezien :oops[/quote:973eecf7a7] Is op GoT je toch ook een paar keer verteld? Hier bartnl, 4de reaktie, wel lezen als je vragenstelt ja ;) [color=darkred:973eecf7a7]nVideo WDM video capture (universal)' wel goed ge-installeerd[/color:973eecf7a7]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...