Ga naar inhoud

nieuwe driver


Aanbevolen berichten

Ik heb laatst voor mijn geforce 2mx/mx400 een nieuwe driver geinstalleerd: -de Detonator XPDriver (Video Cards) Voor win 95/98/ME Ik heb zelf windows 98. Maar na de installatie is mijn resolutie verandert en is mijn beeldscherm kleiner. Ik heb al de resolutie verandert die is nu ok . Maar het beeld is nog steeds kleiner. Ik heb dus gewoon een zwarte achtergrond en daarvoor mijn desktop. Leg uit hoe ik full screen kan komen a.u.b :lol: :lol: :lol: Bedankt !!!!
Link naar reactie
[quote:88e048b208="Red Dragon"]Je kan proberen je Verniewings frequentie hoger te zetten of lager. dat veranderd ook je beeldvulling. verder kan je met de monitor instellingen je beeld ook vergroten.[/quote:88e048b208] Met m'n monitor heb ik al vol uitgezoomd en alles vol zo hoog en breed mogelijk.!! Dat van die frequentie zal ik eens proberen! Ehrrrmm waar kan ik dat van die frequentie dan veranderen? Bedankt ! :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:3a67c39222="Red Dragon"]pfff.... zoeken kan tegenwoordig ook niemand meer :roll: ok vooruit dan maar: eigenschappen van beeldscherm ga naar:tabblad: instellingen druk op "geavanceerd" ga naar: tabblad beeldscherm hier kan je de freq veranderen. welke detenator drivers gebruik je eigenlijk? 29.42? 30.30?[/quote:3a67c39222] Ik kan wel zoeken maar ik kan het gewoon niet vinden omdat het er niet bij staat. ik gebruik :29.42 Kan m echt niet vinden in: Beeldscherm Instellingen Geavanceerd ( beeldscherm ) is geen tab bij mij ! bedankt !! :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:49899b90f1="Ruud de Wit"]Je hebt als monitor nu 'plug en play monitor' of 'standaardmonitor' staan en de frequentiekeuze is dan niet zichtbaar. Installeer de driver die specifiek voor je monitor is of selekteer b.v. SVGA 1024*768 als monitor. De frequentie selektie komt dan tevoorschijn.[/quote:49899b90f1] Waar kan ik die driver vinden dan ik heb een fujitsu scherm op de site van fujitsu?? En bij adapter staat de vernieuwingsfrequentie , boh ik kan dus 0echt0 niet lezen ! Bedankt ik heb nu de standaardwaarden van de adapter nu is het wel weer goed , maar alleen trilt het beeld een beetje en daar kijk je je wel scheel op ; nog een tipje voor dat ?? :lol: :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...