Ga naar inhoud

IIyama Vision Master Pro 450


Aanbevolen berichten

Ik heb last dat het beeld krimpt en vervolgens weer normaal wordt, de monitor is al diverse keren terug geweest voor reparatie, alleen kunnen ze het krimpen van het beeld niet constateren, ze zeggen dat de monitor goed is. Heeft iemand hier ervaring mee of precies weet wat het probleem is met mijn monitor, zodat ik het hun uit kan leggen. Ze zeggen dat het aan mijn pc ligt, maar dat geloof ik niet, want als ik een leen monitor van ze krijg voor de duur van de reparatie dan treed het krimpen niet
Link naar reactie
Ik heb sinds een aantal maanden ook deze monitor. Onder Xp heb ik constant problemen dat ik het beeld na elke keer opstarten opnieuw moet instellen! De verplaatsing van de desktop is maar klein, maar toch bijzonder vervelend. Ik gebruik de driver die bij deze monitor hoort, dus ik weet niet hoe ik dit kan verhelpen.
Link naar reactie
Ik heb een Vision Master Pro 510 en die heeft ook het verschijnsel dat het beeld 'gekrompen' is als de monitor niet op bedrijfstemperatuur is. Beeld afstellen dus als de monitor al ca. 10 min. aanstaat en de eerstvolgende 'koudestart' gewoon niks aantrekken van de onjuiste weergave, trekt dus vanzelf bij na enkele minuten.
Link naar reactie
Ik heb dus ook een Iiyama monitor en daarbij ook wat problemen...niet dat mijn beeld krimpt maar wat anders...misschien helpt het om een met Iiyama zelf te bellen en niet dat reparatiebedrijf van ze...heb ik ook gedaan en ik kon toen langs komen met mijn monitor en dan werd die direct gerepareerd... Misschien is dat het overwegen waard...en oh ja Iiyama zit in Oude Meer en staat gewoon in de telefoongids... Greetz, Edge
Link naar reactie
Misschien heb ik het probleem wel niet goed omschreven, het is namelijk zo dat het beeld in een fractie van 1 seconde klein en groot wordt en vervolgens weer normaal wordt en het beeld wordt ook donker. Heb het al een keer gehad toen ik mijn pc koud opstarte en soms gebeurd het helemaal niet. Ik zat te denken of het niet komt dat ik al 3 jaar lang op 100 hz draait.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...