Ga naar inhoud

2e PCI Videokaart


Aanbevolen berichten

Ik heb nu langs mijn Geforce 2 Ti (AGP) nog een S3 Vigre GX3 (PCI) in mijn moederbord staan. Nu mijn probleem. Windows (XP) herkent de PCI kaart maar zegt het volgende: Dit apparaat start niet. (Code 10) Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten. :roll: :roll: Hier kom ik dus geen wijs uit. Ik heb al naar de IRQ instellingen gekeken maar deze zeiden: Dit apparaat gebruikt geen bronnen omdat het niet correct werkt. Als iemand hier een oplossing voor weet, thanxx
Link naar reactie
[quote:053d06466f="igg"]probeer het eerst eens met de tv (geen idee of dat al werkt) met booten...[/quote:053d06466f]Als er op die S3 Vigre, zoals op mijn Trident ProVidia9685 (PCI), een jumper bevind waarmee gekozen kan worden tussen opstarten met de monitor of TV, dan kan het. :roll: [quote:053d06466f="De Geest Van Oirlo"]Ik heb nog geen TV-Out Drivers voor de kaart, die zoek ik ook.[/quote:053d06466f] Als die PCI kaart alleen voor tv-out gebruikt gaat worden, is de video driver van Windows XP al voldoende. :)
Link naar reactie
[quote:87924950f2="De Geest Van Oirlo"]Nee, dan moet ik wel kunne selecteren dat ik hem op de Tv_out mot hebbe. :wink:[/quote:87924950f2] Dan heb je inderdaad een S3 Vigre driver nodig. Van mijn Trident Providia9685 heb ik de bijbehorende cd-rom nog. En met deze driver (alleen Win95/98) kan er worden gekozen tussen tv-out en monitor. Maar was het dan niet de bedoeling dat die Trident Providia9685 permanent op tv-out zou staan? :)
Link naar reactie
Als ik hier zoals igg al aangaf ‘boot vanaf pci kaart’ zijn de drivers van zowel mijn agp – en mijn pci kaart onder WinXP in orde. Het beeld op de (eveneens oude) tv lijkt redelijk. Tekst is uiteraard niet scherp. Een TV is eigenlijk niet geschikt om te gebruiken als tweede monitor. Multimedia werkt op zo een oude PCI kaart voor géén meter. :-? Een oude TV kan ook op een nieuwere videokaart aangesloten worden. Bijvoorbeeld op een Gforce4 Ti 4200 VIVO. :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...